Ακόμη και πριν να κυκλοφορήσει, ήταν γνωστό ότι το Apple Watch είχε υπογράψει συμβόλαιο με την επιτυχία, καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι το Apple logo (σε όποια συσκευή και εάν βρίσκεται) είναι ικανό από μόνο του να δελεάσει τους users. Ενδεικτικό είναι ότι η Apple κατάφερε να «τερματίσει» στη δεύτερη θέση της αγοράς των smart wearables για το B’ Τρίμηνο του 2015, πίσω από την Fitbit και μπροστά από την Xiaomi, η οποία βρίσκεται στην δεύτερη θέση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η IDC (International Data Corporation), η Apple κατάφερε να πουλήσει 3.6 εκατομμύρια μονάδες του Apple Watch (αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό του 19.9% της αγοράς), ενώ η Fitbit διέθεσε 4.4 εκατομμύρια wearables στην αγορά, κατακτώντας μερίδιο στην αγορά που αντιστοιχεί στο 24.3%. Η Xiaomi κατάφερε να βρεθεί στην δεύτερη θέση με 3.1 εκατομμύρια smart wearable συσκευές, αντιστοιχώντας σε ένα 17.1% της αγοράς. Στην τέταρτη θέση ήταν η Garmin (700.000 περίπου wearables – 3.9% επί του συνόλου) και στην πέμπτη η Samsung, η οποία κατάφερε να πουλήσει 600.000 μονάδες wearable smart συσκευών (3.3% συνολιοκά της αγοράς). Εάν αναλογιστούμε ότι το Apple Watch βρίσκεται στην αρχή ακόμα της πορείας του, τα παραπάνω στοιχεία απλώς επιβεβαιώνουν το προφανές… ότι η Apple σε λίγο καιρό θα βρίσκεται στην κορυφή της ειδικής κατηγορίας των wearables, η οποία πλέον βρίσκεται σε μία μικρή ανοδική τροχιά.