21.7 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    Apple Pay. H Apple μετατρέπει το iPhone 6 σε “mobile πορτοφόλι”!

    H Apple αμέσως μετά την παρουσίαση των iPhone 6 και iPhone 6 Plus, δια στόματος του CEO της, Tim Cook, προέβη σε μία ακόμη σημαντική ανακοίνωση, η οποία σηματοδοτεί την επίσημο είσοδο της εταιρείας από το Cupertino στον κόσμο των mobile πληρωμών. Με την υπηρεσία Apple Pay, πλέον οι κάτοχοι iPhone 6 (ή Apple Watch από το 2015) θα μπορούν πανεύκολα να πραγματοποιούν on-the-fly τις αγορές τους, καθώς το μόνο που θα πρέπει να κάνουν είναι ένα απλό tap στην οθόνη του smartphone τους.

    Apple-Pay

    Οι υπεύθυνοι της Apple πιστεύουν ότι η λειτουργία Apple Pay αναμένεται σταδιακά να φέρει την επανάσταση και να μας κάνει να ξεχάσουμε για πάντα το πορτοφόλι και τις παραδοσιακές πιστωτικές κάρτες, οι οποίες κατά τον Tim Cook δεν παρέχουν την παραμικρή ασφάλεια στις συναλλαγές και θα πρέπει να θεωρούνται ξεπερασμένες, καθώς βρίσκονται στο προσκήνιο για περισσότερα από 50 χρόνια. Για να πάρει βέβαια σάρκα και οστά η λειτουργία του Apple Pay, οι developers της Apple έχουν σκεφτεί να συνδυάσουν το NFC chip (που περιλαμβάνεται πλέον στα νέα iPhone 6) με την τεχνολογία Touch ID και ένα ειδικά κατασκευασμένο chip προστασίας που φέρει την ονομασία Secure Element Chip, το οποίο λέγεται ότι θα παρέχει την maximum δυνατή προστασία στον χρήστη. Αυτό που κατέστη σαφές στη διάρκεια του event της Apple,  είναι ότι στόχος του κολοσσού των νέων τεχνολογιών είναι να απλουστεύσει τη διαδικασία μίας mobile πληρωμής όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι ο κάτοχος iPhone 6 που ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει τη συσκευή του για μία συναλλαγή θα πρέπει πρώτα να προσθέσει μία χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στον iTunes λογαριασμό του και στη συνέχεια να την διαχειριστεί μέσω της εφαρμογής Passbook. Apple Pay_2

    Στην όλη διαδικασία βέβαια, πρωταρχική μέριμνα της Apple είναι να παρέχει στον κάτοχο του iPhone 6 την μέγιστη ασφάλεια. Πιο συγκεκριμένα, η Apple σε καμία περίπτωση δεν θα γνωρίζει το αντικείμενο που αγοράζει ο χρήστης, ενώ ακόμη και όταν βρίσκεται σε ένα μαγαζί οι ταμίες δεν θα μπορούν να δουν καν το όνομα του καταναλωτή ή άλλου είδους προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία (τα οποία ενδεχομένως να αναγράφονταν σε μία πιστωτική ή χρεωστική κάρτα). Ο έμπορος ουσιαστικά δεν θα έχει την παραμικρή ανάμειξη με κανένα απολύτως προσωπικό στοιχείο του χρήστη, καθώς για να ολοκληρωθεί οποιαδήποτε αγορά μέσω Apple Pay, κάθε φορά θα δημιουργείται ένας μοναδικός αριθμός πληρωμής, αλλά και ένας ειδικός dynamic κωδικός ασφαλείας, ο οποίος δεν μένει ποτέ ο ίδιος. Όσον αφορά, τις on-line αγορές, η Apple θα φροντίσει έτσι ώστε και αυτές να γίνονται με μία καθαρά on-touch λειτουργία, χωρίς να ανταλλάσσεται πάλι κανένα απολύτως προσωπικό δεδομένο.

    Apple Pay_1

    Η Apple για να υλοποιήσει το ομολογουμένως φιλόδοξο Apple Pay project της, έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την Visa, την MasterCard και την American Express, ενώ επίσης σύμμαχοι της σε αύτη την προσπάθεια είναι οι μεγαλύτερες τράπεζες των Η.Π.Α. Παράλληλα, την στήριξη τους στο Apple Pay έχουν δηλώσει δεκάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της ένδυσης, της εστίασης και των υπηρεσιών (συνολικά περισσότερα από 220.000 καταστήματα), ενώ όπως ανακοινώθηκε η υπηρεσία Apple Pay θα είναι διαθέσιμη από τον Οκτώβριο μέσω ενός δωρεάν update για το iOS 8. Αξίζει να αναφέρουμε ότι χρήση της υπηρεσίας Apple Play θα μπορούν να κάνουν μόνο όσοι βρίσκονται στις H.Π.Α., με την Apple να παλεύει να φέρει τη συγκεκριμένη τεχνολογία mobile πληρωμών και σε άλλες χώρες εκτός της αμερικανικής επικράτειας. Δεν γνωρίζουμε εάν τελικώς οι καταναλωτές θα αγκαλιάσουν τη συγκεκριμένη προσπάθεια, ωστόσο το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ανεπτυγμένες δυνατότητες που προσφέρει η υπηρεσία Apple Pay στέλνουν την PayPal κατευθείαν στο… μουσείο!

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    3 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles