19.8 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
More

    Το Facebook αλλάζει τον αλγόριθμο του News Feed

    Το Facebook μόλις ανακοίνωσε μια άλλη αλλαγή στον Αλγόριθμο του News Feed : οι λεγόμενες αυτοματοποιημένες δημοσιεύσεις από εφαρμογές τρίτων θα παίρνουν λιγότερη προβολή στο News Feed. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πρόκειται για τα λεγόμενα “implicit” posts, δηλαδή, posts που πηγαίνουν αυτόματα στον τοίχο σας και στο News Feed των φίλων σας μέσω ενός app, χωρίς τον άμεσο έλεγχό σας. Συνήθως, αυτά είναι automated posts που έχετε συμφωνήσει κατά την εγκατάσταση / χρήση του app. Ωστόσο, τα posts που μοιράζονται ΡΗΤΑ μέσω third party apps θα συνεχίσουν να έχουν προβολή στο News Feed και θα λαμβάνουν“προτεραιότητα” σχετικά με τα “implicit” posts.

    facebook changes newsfeed algorithm

    Για παράδειγμα, τα News Feed posts που δημιουργούνται αυτόματα ακούγοντας μια playlist στο Spotify ή κάποιο καλλιτέχνη θα μετακινηθούν προς τα κάτω στον αλγόριθμο, ενώ ένα άλμπουμ ή ένα τραγούδι που το κάναμε share MANUALLY μέσω του Spotify στο Facebook θα λάβουν μια καλύτερη κατάταξη.
    Είναι σίγουρο ότι θα υπάρξει σύγχυση σχετικά με αυτή την ανακοίνωση! Και σίγουρα θ’ακουστεί ότι όλα τα posts ου θα παράγονται μέσω όλων των εφαρμογών τρίτων μερών δεν θα φαίνονται στο News Feed … αλλά αυτό απλά δεν είναι αλήθεια. Στην πραγματικότητα, με τη νέα αυτή αλλαγή, τα posts που έχετε κάνει share (ρητώς και manually) μέσω άλλων apps μπορεί ν’αποκτήσουν ακόμη καλύτερο visibility. Έτσι, αν χρησιμοποιείτε εφαρμογές όπως τo Buffer, το HootSuite, το Post Planner, κ.λπ., για να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις σας στο Facebook, αυτή η αλλαγή ΔΕΝ επηρεάζει αυτού του είδους τα posts.

    Διαβάστε και την ανακοίνωση του Facebook εδώ.

    Με αυτή την αλλαγή, το μεγάλο social network, προσπαθεί να βάλει φραγμούς στο ατελείωτο spamming που υπάρχει αυτή τη στιγμή και που γεμίζει τους τοίχους των χρηστών, με, κυριολεκτικά, σκουπίδια, τα οποία οι ίδιοι δεν δημοσιεύουν μόνοι τους αλλά κάποιες εφαρμογές, εξ ονόματός τους. Βέβαια το θέμα εξ’αρχής ΕΙΝΑΙ του Facebook, μιας και ζητά από τις ίδιες εφαρμογές που, αυτή τη στιγμή, “μπλοκάρει”, να επιτρέπουν να κάνουν “post on behalf”. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια μεγαλύτερη προσπάθεια εξορθολογισμού του ατελείωτου και χωρίς όρια, sharing και posting, γιατί τελικά πως μπορείς να δημιουργήσεις αξία για κάτι, μέσα από αυτό το αχανές spamαριό; Είδωμεν.

     

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles