Με το νέο iPhone να βρίσκεται μία ανάσα πριν την επίσημη παρουσίαση του, οι υπόλοιπες εταιρείες και ειδικότερα η Samsung βρίσκονται σε κατάσταση συναγερμού, καθώς καλούνται να βρουν τρόπους για να στρέψουν την προσοχή του κοινού στα προϊόντα τους. Η Samsung λοιπόν στην προσπάθεια της να προβάλλει (και να υπερτονίσει) τα προτερήματα του Galaxy Tab S έναντι του iPad Air γύρισε ένα διαφημιστικό, το οποίο μάλλον δεν διακρίνεται τόσο πολύ για την εξυπνάδα και την πρωτοτυπία του…
Συγκεκριμένα, ο trendy πρωταγωνιστής του spot τριγυρίζει χαλαρά στους πολυσύχναστους δρόμους της Νέας Υόρκης και βάζει (δήθεν) “τυχαία” τους περαστικούς που συναντάει να συγκρίνουν το Samsung Galaxy Tab S με το iPad Air της Apple. Όσοι συμμετέχουν καλούνται να συγκρίνουν τα δύο προϊόντα σε τομείς όπως το design, το βάρος, η οθόνη και η φωτεινότητα. Ως “διά μαγείας” όλοι (μα όλοι…) απαντούν με ένα στόμα και μία φωνή ότι το Galaxy Tab S υπερτερεί έναντι του iPad Air και ότι κάλλιστα θα άλλαζαν το iPad τους για να αποκτήσουν το γνωστό tablet της Samsung. To εν λόγω (στημένο) spot σίγουρα εντάσσεται στο πλαίσιο μίας πιο επιθετικής στρατηγικής που επιθυμεί να εφαρμόσει η Samsung απέναντι στους ανταγωνιστές της και σίγουρα δεν μας ξαφνιάζει, καθώς δεν είναι κάτι που το βλέπουμε για πρώτη φορά. Ωστόσο, όσες φορές και εάν παρακολουθήσεις τη συγκεκριμένη διαφήμιση της Samsung, καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ένα παλιομοδίτικο και τετριμμένο διαφημιστικό (διέπεται από λογική των 50’s), που ο δημιουργός του όταν σκεφτόταν το κεντρικό concept, μάλλον δεν διέθετε την απαιτούμενη έμπνευση.
Εντάξει μπορούμε να αποδεχτούμε την επιθετική διαφήμιση, καθώς είναι και αυτή άλλωστε μέρος του παιχνιδιού. Ωστόσο, όταν την κάνεις, καλό είναι να την κάνεις… σωστά (για να πετύχεις καλύτερα και τον στόχο που θέτεις)! Παρακολουθήστε το spot που ακολουθεί και κρίνετε…
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.