24.2 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    Η Samsung “ντοπάρει” το S4 ώστε να παρουσιάζει καλύτερες επιδόσεις στα benchmarks (update: η απάντηση της εταιρείας)

    Σύμφωνα μία έρευνα του AnandTech, η Samsung φαίνεται ότι έχει βρει τον τρόπο να πετυχαίνει καλύτερα αποτελέσματα σε μετρήσεις benchmarks που αφορούν τη “ναυαρχίδα” της, το Galaxy S4. Πώς γίνεται αυτό; Επιτρέποντας στο hardware της συσκευής να “τρέχει” γρηγορότερα, όταν αντιληφθεί την ύπαρξη συγκεκριμένων white-listed εφαρμογών benchmarking.

    samsung-s4-muscles

    Η έρευνα διαπίστωσε ότι διάφορα μοντέλα του τηλεφώνου είχαν πετύχει να “χρονίσουν” σε υψηλότερες ταχύτητες τη GPU τους, κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων μετρήσεων επιδόσεων, ταχύτητες τις οποίες δεν έβλεπαν ποτέ οι χρήστες σε κατάσταση φυσιολογικής χρήσης.

    Τα εν λόγω ευρήματα αφορούν τη διεθνή έκδοση της συσκευής που ενσωματώνει το chip Exynos 5 της Samsung. Χρησιμοποιώντας εφαρμογές benchmarking, όπως το GL Benchmark 2.5.1, το Quadrant ή το AnTuTu, η GPU μπορούσε να υπερχρονίσει στα 532ΜΗz, έναντι των 480MHz που “τρέχει” κανονικά η συσκευή.

    Σύμφωνα με το Anandtech, αυτό έδινε “ώθηση” κατά 11% στις επιδόσεις του smartphone. Επιπλέον, φαίνεται ότι και η απόδοση της CPU επηρεαζόταν -αυτή τη φορά τόσο στην Exynos όσο και στην έκδοση της συσκευής με Snapdragon επεξεργαστή- καθώς λανσάροντας μία εφαρμογή benchmarking, παρατηρήθηκε ότι ο επεξεργαστής μετέβαινε στην υψηλότερη δυνατή απόδοση. Με άλλα λόγια, φαίνεται πως η Samsung είχε βελτιστοποιήσει τη “ναυαρχίδα” της, ώστε να παρουσιάζει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις σε “περιβάλλον” εργαστηρίου.

    Η κορεατική εταιρεία δεν έχει απαντήσει ακόμη στο δημοσίευμα της Anandtech, το οποίο έχει προκαλέσει πληθώρα δημοσιευμάτων που σχολιάζουν το ζήτημα και μιλούν για “αθέμιτο πλεονέκτημα” του S4 σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό του, σε φαινομενικά αντικειμενικές μετρήσεις.

    update: Η απάντηση της κορεατικής εταιρείας

    H Samsung απαντά με επίσημη δήλωση στους ισχυρισμούς του Anandtech, σημειώνοντας χαρακτηριστικά:

    “Υπό κανονικές συνθήκες, το Galaxy S4 έχει σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει μέγιστη συχνότητα για τη GPU του τα 533MHz. Ωστόσο, η μέγιστη συχνότητα αυτή “χαμηλώνει” έως τα 480MHz σε συγκεκριμένες gaming εφαρμογές που μπορούν να προκαλέσουν overload, όταν χρησιμοποιούνται για παρατεταμένο χρονικό διάστημα σε full screen. Εν τω μεταξύ, η μέγιστη συχνότητα των 533MHz είναι σε ισχύ για τη λειτουργία εφαρμογών που τρέχουν συνήθως σε full-screen, όπως οι S Browser, Gallery, Camera, Video Player καθώς και συγκεκριμένες benchmarking apps που επίσης είναι απαιτητικές στον τομέα της απόδοσης. Οι μέγιστες συχνότητες της GPU του Samsung Galaxy S4 μεταβάλλονται ώστε να παρέχουν τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης για τους πελάτες μας και δεν αποσκοπούν στο να βελτιώσουν ορισμένα αποτελέσματα από benchmarks.”

    Related Articles

    11 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles