21.6 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
More

    Η “mobile εποχή” για τη Nintendo ξεκίνησε με την κυκλοφορία του miitomo!

    Μία από τις σημαντικότερες ειδήσεις της περασμένης χρονιάς αφορούσε στην απόφαση της Nintendo να “δοκιμάσει” στον κόσμο του mobile gaming. Αν και στο άκουσμα της είδησης  οι περισσότεροι αρχικά πίστεψαν ότι ο ιαπωνικός κολοσσός του gaming θα κυκλοφορήσει mobile εκδόσεις των δημοφιλών Mario και Zelda, στην πραγματικότητα το deal που σύναψε η Nintendo με τη DeNA αφορά περισσότερο στο release νέων IPs και εφαρμογών που δεν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και τόσο game-centric.

    Miitomo 2 b

    Αυτή η κατεύθυνση αποδεικνύεται και από την κυκλοφορία του Miitomo (για iOS και Android συσκευές), το οποίο δεν είναι ακριβώς ένα game για smartphones και tablets, αλλά μοιάζει περισσότερο με ένα είδος social network υπηρεσίας, που δανείζεται πολλά στοιχεία από τη φιλοσοφία του Miiverse που υπάρχει στις περισσότερες κονσόλες της Nintendo (με ορισμένες ωστόσο extra λειτουργίες). Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ένα Mii alter ego τους και να εμπλουτίσουν τον χαρακτήρα τους με μία μεγάλη ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ. Στη συνέχεια μπορούν να κάνουν chat και να αλλεπιδράσουν με τους φίλους τους που χρησιμοποιούν το Miitomo, ωστόσο το clue εδώ είναι ότι το Miitomo πραγματοποιεί ερωτήσεις στον εκάστοστε user και στη συνέχεια μοιράζεται τις απόψεις – απαντήσεις τους με όλους τους φίλους του!

    Miitomo 2

    Οι χρήστες του Miitomo μπορούν πολύ εύκολα να εισάγουν friends από τα Twitter / Facebook ή από έναν λογαριασμό My Nintendo και ανάλογα με το πόσο κοινωνικός είναι ο κάθε χρήστης προσθέτει στο λογαριασμό του coins, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά αντικειμένων. Αν και οι hardcore gamers σίγουρα θα περίμεναν κάτι διαφορετικό, οι πιο casual users θα το “τιμήσουν”…

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    2 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles