20.7 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Η Oculus παρουσιάζει την τελική “consumer” έκδοση του Oculus Rift VR!

    Η εικονική πραγματικότητα αυτή τη στιγμή αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για τις εταιρείες νέων τεχνολογιών, οι οποίες δαπανούν τεράστια χρηματικά ποσά για να εξελίξουν όλο και πιο πολύ τις VR προτάσεις τους. Ως γνωστόν αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη μία μεγάλη μάχη εντυπώσεων για το ποια θα είναι η εταιρεία που θα καταφέρει να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτικού κοινού και ανά τακτά χρονικά διαστήματα βλέπουμε την κάθε εταιρεία να κάνει τη δική της κίνηση στη σκακιέρα της εικονικής πραγματικότητας.

    Oculus-Rift-Consumer-1 (Large)

    H Oculus που ανήκει στο μεγάλο group των εταιρειών του Facebook θέλει να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, για αυτό και παρουσίασε την consumer έκδοση του Oculus Rift (την τελική version που θα μπορούν να αγοράσουν οι απλοί users). Σύμφωνα με τους developers του Oculus Rift, το headset εικονικής πραγματικότητας θα βρίσκεται στα χέρια των χρηστών μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2016. Μάλιστα, η Oculus έδωσε στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες της συσκευής και έτσι μπορούμε να έχουμε μία καλύτερη εικόνα για την τελική εμφάνιση του headset. Πέραν όμως του design του, η consumer έκδοση του Oculus VR διαθέτει ένα βελτιωμένο tracking system, το οποίο αναμένεται να βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό την συνολική VR εμπειρία που προσφέρει ο μηχανισμός.

    Oculus-Rift-Consumer-2-1024x576

    Όπως ανακοινώθηκε οι προπαραγγελίες θα ξεκινήσουν μέσα στo 2015 και είμαστε βέβαιοι ότι θα είναι αρκετοί εκείνοι που θα σπεύσουν να το αγοράσουν. Εκτός από το Oculus Rift αυτή τη στιγμή αναπτύσσονται τα Project Morpheus της Sony, HTC Vive της Valve και το Microsoft Hololens, για αυτό και δε χωράει αμφιβολία ότι η εικονική πραγματικότητα είναι το «μέλλον»!

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    2 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles