Η Samsung έχει πατήσει γερά το πόδι της στην κορυφή της αγοράς των smartwatches, ενώ στο…βάθος αχνοφαίνεται η Pebble με πολύ μικρότερο ποσοστό!
Τα στοιχεία έρχονται από το NPD για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών και δείχνουν τη Samsung με τα Gear και τα παλιότερα Galaxy Gear να κατέχει πάνω από τα 3/4 της αγοράς, το 78% συγκεκριμένα, σε σύνολο σχεδόν 100.000.000 δολλαρίων σε πωλήσεις! Από το υπόλοιπο 22%, ένα τεράστιο μερίδιο (18%) κατέχει, όχι η Sony όπως θα περίμεναν πολλοί, αλλά η Pebble, με το άκρως επιτυχημένο και ομώνυμο smartwatch της! Το υπόλοιπο 4% μοιράζονται οι λοιποί κατασκευαστές, που έχουν μείνει πίσω στον αγώνα δρόμου ή απλώς τώρα εκκίνησαν.
Αυτή η εξέλιξη δεν είναι τυχαία, αφ’ενός γιατί η Samsung δραστηριοποιήθηκε νωρίς και κατέκτησε επιθετικά το μερίδιό της, αφ’ετέρου γιατί το Pebble είναι φθηνό (από 150 δολλάρια) και συμβατό με Android και iOS συσκευές, αλλά και αρκετά εύχρηστο. Αξίζει να σημειωθεί πως η συνολική αξία της αγοράς smartwatches παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και δεν έχει γνωρίσει ακόμη την “έκρηξη” που περιμένουν οι κατασκευαστές και οι αναλυτές, κυρίως λόγω της υψηλής τιμής των συσκευών. Η οποία βαίνει μειούμενη φυσικά, έχοντας πέσει στα $189 κατά μέσο όρο αυτή τη στιγμή. Ίσως το “έξυπνο” ρολόι της Apple να αλλάξει τα δεδομένα…