Ό,τι και να πεί κανείς για το GTR R35 της Nissan είναι λίγο. Το supercar των “φτωχών” κοντεύει να κλείσει 10 χρόνια ζωής (ω ναι!) και παρ’ολα αυτά συνεχίζει να είναι ο εφιάλτης πολλών διεκδικητών του θρόνου, ακόμη και όταν αγγίζουν τα 1000 άλογα σε ισχύ! Φυσικά, το GTR σε εργοστασιακή μορφή είναι πολύ πιό αργό από μια Porsche 918 Spyder, για παράδειγμα, αφού έχει μόλις 530 άλογα, έναντι των 887 του γερμανικού θηρίου. 887 άλογα που προέρχονται τόσο από τον V8 των 4,6 λίτρων όσο και από τους δύο ηλεκτροκινητήρες της Porsche 918.
Ωστόσο, το “πρόβλημα” με τα GTR είναι πως δε μένουν για πολύ σε εργοστασιακή μορφή. Σαν γνήσιοι εκπρόσωποι της Ιαπωνικής σχολής, τα μοτέρ της Nissan έχουν δυσθεώρητα περιθώρια βελτίωσης και έτσι GTR 1.000 αλόγων μπορεί να βρεί κανείς ακόμα και… στην Ελλάδα (και όχι μόνο ένα). Έτσι, το GTR Alpha 12+ που θα δείτε στο video δεν είναι κάτι το πρωτοποριακό, με “μόλις” 1.200 άλογα στους 4 τροχούς του, αφού υπάρχουν και πολύ δυνατότερα R35 που ξεπερνούν και τα 2.000 άλογα…
Και αν έχετε απορία (που σίγουρα την έχετε) για το τι κάνει ένα τέτοιο GTR σε ευθεία γραμμή απέναντι στο καμάρι της Porsche (που ωστόσο ζυγίζει 1.700 κιλά), τότε πρέπει να δείτε το βίντεο. Και σε 4Κ ανάλυση, αν μπορείτε!