Σε μία αρκετά επιθετική διαφημιστική καμπάνια, η UNICEF έρχεται αντιμέτωπη με ένα αρκετά δημοφιλές φαινόμενο του «κοινωνικού ακτιβισμού». Της ευκολίας και του καθησυχασμού, δηλαδή, που έχουν οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων που νομίζουν πως με ένα “Like” ή ένα “Share” παράγεται φιλανθρωπικό έργο.
Τρία διαφημιστικά σποτ από την UNICEF Σουηδίας επισημαίνουν ακριβώς αυτό: πως η φιλανθρωπία και ο ακτιβισμός δεν γίνεται με την δραστηριότητα στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά με την ουσιαστική συνεισφορά. Και μπορεί η UNICEF Σουηδίας να στοχεύει στην οικονομική ενίσχυση του έργου της στις χώρες του τρίτου κόσμου, αλλά αγγίζει ένα ευρύτερο πρόβλημα που παρατηρείται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια: η δυνατότητά μας να ενισχύουμε την γνώση μας για διάφορα θέματα μέσω των κοινωνικών δικτύων, δεν είναι η αντικειμενική λύση σε πραγματικά προβλήματα. Οι αλλαγές νοοτροπίας και σκέψης μπορεί να έρχεται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Οι πραγματικές δράσεις και οι πραγματικές αλλαγές, γίνονται στην πραγματική ζωή.
«Κάποιες φορές φοβάμαι ότι θα αρρωστήσω, όπως αρρώστησε η μαμά μου. Αλλά σκέφτομαι ότι όλα θα είναι εντάξει. Σήμερα η UNICEF Σουηδίας έχει 177000 Likes στο Facebook».
Δείτε τα βίντεο: