20.9 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
More

    Η Xiaomi πουλάει 40.000 Redmi 1S στην Ινδία σε μόλις 4 δευτερόλεπτα!

    Η κινεζική Xiaomi κυριαρχεί στην αγορά της Ινδίας και αυτό αποτυπώνεται από το γεγονός ότι μέσα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα πουλήθηκαν ούτε 1.000, ούτε 2.000 αλλά 40.000 Redmi 1S! Αν βέβαια το εν λόγω νούμερο σας προκαλεί εύλογα απορία, η απάντηση είναι ότι προκλήθηκε από το γεγονός ότι η Xiaomi στην Ινδία χρησιμοποιεί ένα σύστημα on-line πωλήσεων μέσω του e-shop Flipkart. Οι χρήστες που επιθυμούν να αποκτήσουν μία συσκευή της Xiaomi, μπαίνουν σε σειρά και περιμένουν για να προχωρήσουν στην αγορά του smartphone που τους ενδιαφέρει.  xiaomi_Redmi_1Sb

    Ενδεικτικό είναι ότι η ζήτηση ξεπέρασε κατά πολύ τις ποσότητες που μπορούσε να διαθέσει η Xiaomi, καθώς περισσότεροι από 250.000 ινδοί users μπήκαν στο site της Flipkart και προσπάθησαν να αποκτήσουν το Redmi 1S. Ωστόσο, λόγω της αδυναμίας της κινεζικής εταιρείας να καλύψει την ομολογουμένως τεράστια ζήτηση, τότε οι εξοργισμένοι υποψήφιοι αγοραστές άρχισαν να κεραυνοβολούν τη σελίδα της Xiaomi στο Facebook, προσπαθώντας να βρουν (μάταια) το δίκιο τους. To Redmi 1S είναι ο διάδοχος του Redmi και αποτελεί ένα αρκετά ισχυρό από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικών smartphone, το οποίο όμως διατίθεται σε πραγματικά χαμηλή τιμή (99 δολάρια). Το Redmi 1S διαθέτει επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 400 χρονισμένο στα 1.6GHz, HD οθόνη 4.7 ιντσών με ανάλυση 1280×720 pixels και κύριο αισθητήρα κάμερα στα 8MP.

    xiaomi_Redmi_1Sa

    H Xiaomi είναι ένα ακόμη παράδειγμα της δυναμικής που έχουν αποκτήσει οι κινεζικές εταιρείες, οι οποίες ειδικότερα στις μεγάλες αγορές της Ασίας, σημειώνουν πραγματικά τεράστιες πωλήσεις. Το Redmi 1S διατίθεται πέραν της αγοράς της Ινδίας, στο Χόνγκ-Κονγκ, στη Μαλαισία, στη Σιγκαπούρη, στην Ταϊβάν, ενώ θα κυκλοφορήσει μέσα στις επόμενες μέρες στις Φιλιππίνες και στην Ινδονησία.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    1 ΣΧΟΛΙΟ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles