BREAKING

0

Η αξιοποίηση των social media στις ευρωεκλογές

social-media

Στον απόηχο των χθεσινών ευρωεκλογών, το κυρίαρχο στοιχείο ήταν η μεγάλη αποχή των πολιτών που «σαρκαστικά» γύρισαν την πλάτη στην εκλογική διαδικασία. Μια ακόμα διαπίστωση που μπορεί, είναι αλήθεια, να περνά μέσα από το φίλτρο της προσωπικής μας εμπειρίας, είναι ότι τα εκλογικά επιτελεία των υποψηφίων, αξιοποίησαν για άλλη μια φορά -εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις – με λάθος τρόπο, τις  δυνατότητες των social media.

Οι περισσότερες καμπάνιες επικεντρώθηκαν σε αυτό που έπρεπε να αποφύγουν πάση θυσία. Στο να κάνουν θόρυβο!

Ο θόρυβος όμως στα Social Media δεν είναι αυτοσκοπός και κατά κανόνα το μήνυμα τελικά δεν φτάνει στα αυτιά ή τα μάτια του παραλήπτη. Το αποτέλεσμα ήταν, όχι μόνο να μην καταφέρουν το προσδοκώμενο, αλλά και να κάνει ζημιά και στους λίγους συνεπείς. Βέβαια ίσως να φταίει ότι τα μηνύματα ήταν λίγο πολύ τα ίδια. «Έξω το Παλιό μέσα το Νέο»! Αλλά κανείς δεν ήξερε ποιος είναι ποιος… και αν ο νέος είναι ωραίος και ο παλιός είναι αλλιώς.

0 Comment