BREAKING

0

Στα 2,9 δισ. ευρώ το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο, αύξηση πάνω από 50% το 2012

Με πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης κινήθηκε η αγορά του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου (υπηρεσιών και προϊόντων επιχειρήσεων προς καταναλωτή)κατά τη διάρκεια του 2012, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήρι Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σύμφωνα με την έρευνα, 1.9 εκατομμύρια  Έλληνες συνολικά αγόρασαν on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δισ. ευρώ, έκαναν κατά μέσο όρο ετησίως 20 αγορές μέσω του διαδικτύου συνολικής αξίας 1.600 ευρώ. Σε σχέση με το 2011, στους βασικούς δείκτες μέτρησης της on-line αγοράς είχαμε αύξηση το 2012 κατά 25-35% ενώ στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν πάνω από 50% σε σχέση με το 2011. Η μεγάλη σημασία του διαδικτύου για τις αγορές καταγράφεται επίσης από την τάση ότι οι on-line καταναλωτές για το 50% των αγορών τους που έκαναν το 2012 σε φυσικά καταστήματα είχαν ψάξει, συγκρίνει προϊόντα, και κάνει έρευνα αγοράς στο Internet πριν κάνουν την αγορά.

0 Comment