Όταν το PS Vita κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα, οι early adopters δεν θα τρέξουν στα καταστήματα να το προλάβουν… γιατί το έχουν ήδη προπαραγγείλει. Για τους υπόλοιπους, η Sony έχει ετοιμάσει μία μεγάλη προωθητική καμπάνια, ώστε να τους πείσει ότι πρέπει να αποκτήσουν τη νέα φορητή κονσόλα της. Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, η ιαπωνική εταιρεία έχει επενδύσει 50 εκατομμύρια δολάρια για να οργανώσει το marketing που θα στηρίξει το Vita. Εκπρόσωπος της Sony δήλωσε ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας μέχρι σήμερα, όσον αφορά τις κονσόλες της. Το κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας είναι «never stop playing», κάτι που μπορούμε να μαντέψουμε ότι δεν ενθουσιάσει τους γονείς. Οι διαφημίσεις για το Vita θα ανέβουν σε 26 δημοφιλείς σελίδες (Facebook, Twitter, Youtube, κ.ά.), ενώ θα παίζονται και τηλεοπτικά σποτάκια.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.