Οι in-app διαφημίσεις είναι ένας τρόπος για να κερδίζουν περισσότερα χρήματα οι εταιρείες, και δίνουν την ευκαιρία στους χρήστες να αποκτούν κάποιες εφαρμογές δωρεάν ή σε χαμηλότερο κόστος. Σύμφωνα όμως με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνα, στην Αμερική, δεν είναι όλα ρόδινα με αυτή την ιστορία. Από τις 100.000 εφαρμογές που συμπεριέλαβε η έρευνα, περισσότερες από τις μισές ενσωματώνουν βιβλιοθήκες άντλησης διαφημίσεων και προβολής τους στη συσκευή του χρήστη. Οι 297 κρίθηκαν «επιθετικές», καθώς επιτρέπουν την εκτέλεση κώδικα από διάφορους servers. Περισσότερες από 48.000 εφαρμογές μπορούν να καταγράψουν την τοποθεσία του χρήστη ανά πάσα στιγμή. Άλλες έχουν επίσης πρόσβαση στη λίστα κλήσεων, στη λίστα επαφών, στη λίστα εγκατεστημένων εφαρμογών, κ.ά. Η έρευνα έγινε μόνο σε smartphones, και έτσι δεν διευκρινίζει αν τα παραπάνω ισχύουν και σε tablets, όμως δεν έχουν λόγο να μην ισχύουν.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.