BREAKING

0

30.000 χρηματοοικονομικές συναλλαγές διεκπεραιώνονται κάθε λεπτό, μέσω κινητού τηλεφώνου παγκοσμίως

nfc-mobile-payments

Η αγορά των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητού τηλεφώνου, που, ήδη, βρίσκεται ως κορυφαίο θέμα στην ατζέντα των τραπεζικών ιδρυμάτων, αναμένεται να αποκτήσει, έως το 2022, τη δομή μιας “ώριμης” αγοράς. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics, η αξία των χρηματοοικονομικών συναλλαγών, μέσω κινητών, θα ξεπεράσει τα $200 δις το 2016, για να υπερδιπλασιαστεί στα $571 δις έως τα τέλη του 2022.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι την αγορά των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητών, θα τροφοδοτήσει η ζήτηση για τραπεζικές υπηρεσίες στις αναδυόμενες αγορές, αλλά και η αυξανόμενη διείσδυση των υπηρεσιών “mobile money” σε περιοχές, όπως η Αφρική. Καταλύτη θα αποτελέσει η είσοδος των social media στη συγκεκριμένη αγορά, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να επιτρέπουν στα μέλη τους να χρησιμοποιούν τις on-line πλατφόρμες και για τραπεζικές εργασίες. Αν και οι αναλυτές δεν πιστεύουν ότι τα social media μπορεί να είναι οι τράπεζες του μέλλοντος, θεωρούν ότι το εν λόγω κανάλι μπορεί να απογειώσει το “mobile money”.

Παράλληλα, με βάση τα στοιχεία έρευνας, που παρουσίασε το GSMA στη Βαρκελώνη στο πλαίσιο του Mobile World Congress, στα τέλη του 2016 υπήρχαν, διεθνώς, περισσότεροι από μισό δισεκατομμύριο εγγεγραμμένοι σε υπηρεσίες “mobile money” σε 92 χώρες ανά τον κόσμο. Μόνο το Δεκέμβριο του 2016 στην παγκόσμια αγορά πραγματοποιήθηκαν 1,3 δισεκατομμύρια αντίστοιχες συναλλαγές, δηλαδή, κατά μέσο όρο 30.000 συναλλαγές ανά λεπτό ή 43 εκατ. συναλλαγές την ημέρα.

Ειδικά σε κάποιες αναδυόμενες αγορές, μάλιστα, οι υπηρεσίες “mobile money” αποτελούν, ήδη, κινητήρια δύναμη για τον τραπεζικό κλάδο, αλλά και τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Σύμφωνα με τα ευρήματα της ίδιας έρευνας, το μέσο κόστος για την αποστολή χρημάτων μέσα από πλατφόρμες “mobile money” είναι το μισό από το αντίστοιχο που απαιτείται για την αποστολή διεθνών εμβασμάτων.  Με περίπου 2 δις ανθρώπους στον πλανήτη να μην έχουν πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες, η δυναμική του “mobile money” για το μέλλον είναι ακόμη πιο ισχυρή.

0 Comment