18.6 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
More

    5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τις Google+ Pages

    Το δυνατό χαρτί του κοινωνικού δικτύου Google+ φαίνεται πως είναι τα επαγγελματικά προφίλ, ή αλλιώς τα Google+ Pages. Όχι γιατί είναι κάτι εξωφρενικά πρωτότυπο. Είναι απλά η δυνατότητα σε επιχειρήσεις ή φορείς να φτιάξουν το δικό τους προφίλ στο G+.

    Κάτι όμως που τους δίνει πλεονέκτημα σε σχέση με τα fan pages του Facebook είναι η ίδια η Google και η απόφασή της να “προμοτάρει” τις καινούριες επαγγελματικές σελίδες στην μηχανή αναζήτησης. Αυτό, δεν θα μπορέσει να το αντιγράψει το Facebook.

    Ο φόβος των χρηστών του G+ όμως, είναι να μην κατακλύζονται από “μηνύματα” και δημοσιεύσεις των σελίδων τις οποίες επιθυμούν να ενισχύσουν. Έτσι, η Google ενημερώνει για 5 στοιχεία που πρέπει να γνωρίζει κανείς για τις επαγγελματικές Google+ pages.

    1. Μπορείτε με δύο τρόπους να ενισχύσετε μία σελίδα. Ή να την επισημάνετε με +1 ή να την βάλετε στους κύκλους σας. Αυτό σημαίνει πως, είτε συστήνετε μία σελίδα (αντίστοιχο του suggest για το facebook) με το +1, είτε αποφασίζετε να την εντάξετε στους κύκλους σας, άρα να παρακολουθείτε και τις όποιες δημοσιεύσεις της (Like). Εσείς επιλέγετε.

    2. Καμία από τις Google+ pages δεν μπορεί να σας ακολουθήσει ή να σας εντάξει στους κύκλους της, αν δεν το κάνετε εσείς πρώτα. Ούτε να σας προσκαλέσει. Εσείς θα επιλέγετε ποιες σελίδες θα ακολουθείτε.

    3. Καμία Google+ page επίσης, δεν μπορεί να επισημάνει το όνομά σας, αν δεν είστε συνδεδεμένοι, δηλαδή, να την έχετε εντάξει εσείς στους κύκλους της αλλά και εκείνη στους δικούς της. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγετε ανεπιθύμητα tags.

    4. Αν για κάποιο λόγο επιλέξετε να μην ακολουθείτε πια μία Google+ Page, αυτόματα βγαίνετε και από τους δικούς της κύκλους. Ο χρήστης λοιπόν, έχει τον έλεγχο του περιεχομένου του stream του.

    5. Μπορείτε να βρείτε τις Google+ Pages στο στην αναζήτηση της Google. Αν θέλετε να βρείτε την σελίδα Google+ μίας εταιρίας ή μίας μάρκας, πολύ απλά αναζητήστε την στο Google πληκτρολογώντας + και το όνομα της εταιρίας (π.χ. +digitallife.gr)

       

    Το σλόγκαν του G+ ήταν ότι “εσείς έχετε την επιλογή” και φαίνεται να το τηρεί και στα επαγγελματικά προφίλ του. Αλήθεια, εσείς είδατε την +σελίδα του digitallife.gr;

     

     

    Related Articles

    3 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles