Η Cyta, με τη βοήθεια των πελατών της, πέτυχε μείωση κατά 86% της κατανάλωσης χαρτιού μηνιαίως μετά την απόφαση του Οργανισμού να περιορίσει την εκτύπωση και αποστολή έντυπων αναλυτικών λογαριασμών για τις υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας και Κινητής Τηλεφωνίας Cytamobile-Vodafone.
Η νέα “πράσινη” κίνηση της Cyta, η οποία μπορεί να πετύχει εξοικονόμηση 29 τόνων χαρτιού το χρόνο, τέθηκε σε εφαρμογή τον Νοέμβριο του 2011.
Στο ίδιο πλαίσιο της περιβαλλοντικής της πολιτικής και με στόχο την περαιτέρω εξοικονόμηση πόρων, η Cyta, προχώρησε στην αναβάθμιση της εταιρικής της ιστοσελίδας στη διεύθυνση www.cyta.com.cy, παρέχοντας τη δυνατότητα καταχώρησης ηλεκτρονικής παραγγελίας μιας μεγάλης σειράς προϊόντων της. Παράλληλα, παρέχει δωρεάν τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ενημέρωσης για τις αναλυτικές καταστάσεις κλήσεων και για εξόφληση λογαριασμών μέσω της υπηρεσίας ebill.
Οι “πράσινες” πρωτοβουλίες αποτελούν πλέον αναπόσπαστο μέρος των δραστηριοτήτων της Cyta, η οποία αποδεικνύει με κάθε ευκαιρία ότι σέβεται το περιβάλλον και καταβάλλει συνειδητές προσπάθειες, ώστε ο τρόπος λειτουργίας της να το επιβαρύνει στον ελάχιστο δυνατό βαθμό. Για το λόγο αυτό, καλεί τους πελάτες της να στηρίξουν την πρωτοβουλία της και να συμβάλουν στην ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση χαρτιού και άλλων πόρων, αξιοποιώντας περισσότερο την τεχνολογία και τις δωρεάν ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Cyta.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.cyta.com.cy ή να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 132.