BREAKING

2

Το 95% μισεί τα διαφημιστικά emails που έχουν πάνω το όνομά τους

Σας έλεγαν στα μαθήματα marketing που κάνατε ότι ακόμα και στην διαφημιστική σας αλληλογραφία πρέπει να απευθύνεστε στον υποψήφιο πελάτη «προσωπικά»; Ε, ξεχάστε το. Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από τον καθηγητή Sunil Wattal από το Fox School of Business, το 95% των ανθρώπων που λαμβάνει διαφημιστικά mail από μία εταιρεία και έχει το όνομά τους πάνω, αντιδρούν αρνητικά. Ο καθηγητής δεν αναλύει τον λόγο που γίνεται αυτό, αλλά μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι λίγο τρομακτικό να σου στέλνει mail με το όνομά σου μία εταιρεία που δεν σε ξέρει.

Είναι σαν να έρχεται ο πωλητής από την εταιρεία που πήρες το μπλουζάκι σου και να σου λέει, σαν να τον ήξερες από χθες «Έι, Νίκη, έλα να δεις κι άλλα μπλουζάκια που φέραμε». Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις είναι να του δείξεις τον δρόμο για την εξώπορτα.

Το συμπέρασμα για την παραπάνω έρευνα βγήκε από την μελέτη 10 εκατομμυρίων emails που στάλθηκαν σε 600000 πελάτες. Το δείγμα είναι αρκετά σεβαστό για να πει κανείς ότι έγινε πρόχειρη δουλειά.

Παλαιότερα που δεν κατακλυζόμασταν από τόσες χιλιάδες emails, ίσως το «τρικ» με την χρήση των ονομάτων μας, έπιανε περισσότερο. Τώρα όμως, όχι απλά δεν τα ανοίγουμε, αλλά μας ενοχλεί που κάποιος άγνωστος γνωρίζει το όνομά μας και το χρησιμοποιεί για να μας προωθήσει το προϊόν ή την ιδέα του. Τουλάχιστον για όσους ανήκουμε στο 95%. Πράγμα που θα πρέπει πια να λαμβάνουν υπ' όψιν τους τα startups.

Εσείς; Ανήκετε σε αυτό το ποσοστό;

Πηγή: The Next Web

 

2 Comments

  • KreDoc
    16 Ιουνίου 2012 at 15:33

    Εμένα με ενοχλεί, όπως τους περισσότερους, σύμφωνα με το άρθρο. Ειδικά όταν χρησιμοποιούν και το μικρό μου όνομα. Έχω ήδη μια αρνητική προκατάληψη για το τι spam θα δω. Μόνο από το Paypal και το ebay δέχομαι ασυνείδητα να μου απευθύνονται με το όνομα μου. Σε όλα τα άλλα sites που έχω γραφτεί ή για κάποιο λόγο δέχομαι emails τους έχω δώσει ένα ψευδώνυμο, μαζί με το όνομα, for a reason.

  • 16 Ιουνίου 2012 at 13:38

    Εγώ όταν λαμβάνω mail me το όνομά μου, ξέρω ότι μάλλον έχω γραφτεί για να λαμβάνω newsletters, οπότε δεν είναι σπαμ. Το προτιμώ.