BREAKING

Ad Blocker στις συσκευές χρησιμοποιεί το 52% των Ελλήνων

Αρκετοί είναι οι χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο που επιλέγουν να "μπλοκάρουν" τις διαφημίσεις στις συσκευές τους. Το ίδιο κάνουν και οι περισσότεροι Έλληνες, όπως έδειξαν τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας που πραγματοποιήθηκε από τη Focus Bari|YouGov.

Πιο αναλυτικά, πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (περίπου το 52%) έχουν εγκαταστήσει ή και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους. Παράλληλα, φαίνεται να υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις μεταξύ των δύο φύλων, καθώς η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών).

Η χρήση λογισμικού Ad Blocker είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ' ό,τι στα κινητά τηλέφωνα, που το ποσοστό ανέρχεται στο 12%.

Η έρευνα αποκαλύπτει και τους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους. Είναι κυρίως για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.

Διαβάστε επίσης:

Back to basics! Νοσταλγία και TikTok ανεβάζουν τις πωλήσεις των feature phones (digitallife.gr)

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment