BREAKING

0

Αυξημένες κατά 5% οι πωλήσεις tablets το 2ο τρίμηνο του 2021: κατρακύλησαν οι πώλησης tablet της Huawei στο - 57%

Ανοδική τροχιά ακολούθησε για πέμπτο συνεχές τρίμηνο η παγκόσμια αγορά tablets. Συγκεκριμένα, κατά το 2ο τρίμηνο του 2021 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα και διαμορφώθηκαν λίγο πιο πάνω από τα επίπεδα των 45 εκατ. τεμαχίων. Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της Strategy Analytics, η εξ αποστάσεως εργασία, το υβριδικό μοντέλο απασχόλησης και τηλε-εκπαίδευση συνεχίζουν να τροφοδοτούν τη ζήτηση για tablets και το 2021. Ωστόσο, οι περιορισμοί της προσφοράς, λόγω των ελλείψεων σε βασικά στοιχεία, όπως οι ημιαγωγοί και τα μικροτσίπς, επηρέασαν αρνητικά ορισμένους μεγάλους πωλητές, οι οποίοι δυσκολεύονται να καλύψουν την υψηλή ζήτηση.

“Καθώς η πανδημία του COVID παραμένει βασικό μέλημα σε όλο τον κόσμο, αυτή η ένταση μεταξύ υψηλής ζήτησης και χαμηλής προσφοράς εξαρτημάτων θα δοκιμάσει τους προμηθευτές και τους συνεργάτες του καναλιού τους, καθώς και τις αγορές του Back to School, αλλά και των χειμερινών διακοπών”, αναφέρει η Strategy Analytics (Connected Computing Devices (CCD) service, Preliminary Global Tablet Shipments and Market Share: Q2 2020).

Όπως προσθέτουν οι αναλυτές, εάν το υψηλότερο κόστος εξαρτημάτων και μεταφοράς εισχωρήσει στις τιμές των tablets, όπως αναμένεται, το περιβάλλον για φορητές υπολογιστικές συσκευές θα γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό.

Τα μερίδια της αγοράς των tablets
Η Apple ηγείται της αγοράς των tablets με μερίδιο αγοράς 35% το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 11% το εξεταζόμενο διάστημα.

Η Samsung ήταν ο κορυφαίος προμηθευτής Android, αποστέλλοντας 8,2 εκατομμύρια tablets συνολικά, που συνιστά αύξηση 19% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2021. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 2,1 ποσοστιαίες μονάδες στο 18% την ίδια περίοδο.

Οι πωλήσεις tablet της Lenovo ήταν το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους αυξημένες κατά 67% και έφτασαν τα 4,7 εκατ. μονάδες. Το μερίδιο αγοράς της κινεζικής εταιρείας ενισχύθηκε κατά 3,8 ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση και έφτασε στο 10%.

Η Amazon είχε ένα ισχυρό 2ο τρίμηνο, με τις αποστολές tablet να αυξάνονται κατά 49% σε ετήσια βάση σε 4,2 εκατομμύρια μονάδες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 2,7 ποσοστιαίες μονάδες και έφτασε το 9%. Αντίθετα, οι αποστολές tablet της Huawei μειώθηκαν σε ετήσια βάση κατά 57% στα 2,1 εκατ. μονάδες το 2ο τρίμηνο του 2021. Ταυτόχρονα, το μερίδιο αγοράς της Huawei μειώθηκε κατά 6,7 ποσοστιαίες μονάδες στο 5% σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο του 2020, καθώς οι αμερικανικές απαγορεύσεις εμποδίζουν τη Huawei να παράγει και να πωλεί tablet υψηλής ποιότητας στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά Android.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)