Θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης κατέγραψε η παγκόσμια αγορά smartwatches το 2ο Fτρίμηνο του 2018 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις “έξυπνων” ρολογιών, σε παγκόσμιο επίπεδο, αυξήθηκαν κατά 37% σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας Counterpoint, η αγορά παραμένει εξαιρετικά συγκεντρωμένη, καθώς έξι μόλις κατασκευαστές ελέγχουν μερίδιο 74% των συνολικών πωλήσεων (σε όγκο). Της ομάδας των κορυφαίων κατασκευαστών smartwatches ηγείται η Apple, με τη βασική ανταγωνίστρια τη Fitbit να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, φθίνουσα είναι η πορεία των πωλήσεων υβριδικών ρολογιών, τα οποία ως επί το πλείστον είναι smartwatch που δεν είναι αφής, βασίζονται σε ιδιόκτητες πλατφόρμες και αισθητήρες, κυρίως από Ελβετούς ωρολογοποιούς.
Η συγκεκριμένη κατηγορία είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 22% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2018. Σε επίπεδο χαρακτηριστικών, οι αναλυτές σχολιάζουν ότι πρόβλημα για τη συνολική αγορά παραμένει η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, δεδομένων των μικροσκοπικών μπαταριών των συγκεκριμένων συσκευών. “Η Apple, η Samsung και η Huawei εργάζονται σταθερά για να βελτιστοποιήσουν το λογισμικό και το συνολικό σχεδιασμό, για να δημιουργήσουν χώρο για μεγαλύτερες μπαταρίες”, σημειώνει η Counterpoint.