BREAKING

0

Αυτοί είναι οι δείκτες ποιότητας των επικοινωνιών των παρόχων που δημοσίευσε η ΕΕΤΤ για το 2ο εξάμηνο του 2019

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της ΕΕΤΤ (Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) στο πλαίσιο των δεικτών ποιότητας των Επικοινωνιών που έχει καθιερώσει, η μέση ταχύτητα μετάδοσης από τα Τοπικά Κέντρα στα πακέτα 24 Mbps / 1 Mbps το δεύτερο εξάμηνο του 2019, για τη ροή καθόδου ήταν 20,29 Mbps έναντι 19,75 Mbps το πρώτο εξάμηνο του ίδιου έτους.

Η ΕΕΤΤ μετρά και καταγράφει τις ταχύτητες σύνδεσης στο internet από το δεύτερο εξάμηνο του 2009 που ήταν 14,12 Mbps.

Τα υπόλοιπα βασικά στοιχεία των δεικτών ποιότητας της ΕΕΤΤ για το δεύτερο εξάμηνο του 2019 έχουν ως εξής:

Στη ροή ανόδου η μέση ταχύτητα μετάδοσης ήταν 0,90 Mbps, ελάχιστα αυξημένη σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο που ήταν 0,88 Mbps.

Αναλυτικότερα, ανά πάροχο, η μέση ταχύτητα μετάδοσης από τα Τοπικά Κέντρα στα πακέτα 24 Mbps: Την υψηλότερη καταγράφει ο ΟΤΕ με 22 Mbps, ταχύτητα η οποία παραμένει αμετάβλητη από το πρώτο εξάμηνο του 2016. Ακολουθεί η Wind με 20,8 Mbps και η Forthnet με τη Vodafone με μέση ταχύτητα 19,2 Mbps.

- Μέσο πλήθος χρηστών ευρυζωνικών υπηρεσιών:

Ο ΟΤΕ εμφανίζεται να εξυπηρετεί καθημερινά κατά μέσο όρο 2 εκατ. χρήστες, η Vodafone και η Wind περί τους 600 χιλ. η κάθε μια και η Forthnet περί τους 460 χιλ. Τα αποτελέσματα προκύπτουν από μετρήσεις του αριθμού των χρηστών καθημερινά, καθ’ όλη τη διάρκεια ενός εξαμήνου.

Το ποσοστό αποτυχίας κλήσεων για εθνικές κλήσεις κατά μέσο όρο από όλους τους παρόχους για τις κλασικές κλήσεις (POTS/ISDN) είναι 0,32% και για τις κλήσεις μέσω internet 0,18% (VoIP).

Ο χρόνος εξυπηρέτησης για αρχική ευρυζωνική σύνδεση (τιμή που αντιστοιχεί στο 95% των ταχύτερα ολοκληρωμένων παραγγελιών): Για τη Wind είναι 50 ημερολογιακές μέρες, για τον ΟΤΕ 44, τη Vodafone 40 και για τη Forthnet μόλις 9. Ο χρόνος μετράται από τη στιγμή της λήψης της παραγγελίας από το συνδρομητή μέχρι η υπηρεσία να είναι έτοιμη προς χρήση.

- Αριθμός βλαβών ανά ευρυζωνική γραμμή πρόσβασης:

ΟΤΕ 0,16, Vodafone 0,13, Wind 0,05 και Forthnet 0,01. Υπολογίζεται μετρώντας όλες τις παραδεκτές αναφορές βλαβών στις γραμμές πρόσβασης κατά τη διάρκεια του εξαμήνου μέτρησης, δια το μέσο αριθμό γραμμών αυτού του εξαμήνου.

- Χρόνος αποκατάστασης βλαβών

(τιμή που αντιστοιχεί στο 95% των ταχύτερα αποκατεστημένων βλαβών):

400 ώρες χρειάζονται η Wind και ο OTE (οποίος στο δεύτερο εξάμηνο του 2019 βελτιώθηκε καθώς ένα χρόνο πριν χρειαζόταν περίπου 500 ώρες). Η Vodafone ελάχιστα καλύτερα στις 390 ώρες και η Forthnet αρκετά καλά σε σχέση με τους υπολοίπους, χρειάζεται περί τις 190 ώρες. Η μέτρηση αφορά το διάστημα από τη στιγμή αναφοράς μιας βλάβης από το συνδρομητή μέχρι την αποκατάστασή της, για το σύνολο παραδεκτών βλαβών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.

- Ποσοστό εξυπηρέτησης παραπόνων τελικών χρηστών:

Για τη Wind φθάνει το 98%, Vodafone 96%, ΟΤΕ και Cosmote 89% και Forthnet 83%. Πρόκειται για το ποσοστό των παραπόνων των τελικών χρηστών που αντιμετωπίστηκαν επαρκώς από τον κάθε πάροχο εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή τους από το συνδρομητή.

- Ποσοστό παραπόνων ορθότητας λογαριασμού:

Wind και Vodafone είναι στο 0,5% και ΟΤΕ και Cosmote στο 0,4%. Προκύπτει από το συνολικό αριθμό παραπόνων σχετικά με λογαριασμούς που διατυπώθηκαν από συνδρομητές κάθε παρόχου, προς το σύνολο των λογαριασμών που εκδόθηκαν από τον κάθε πάροχο.

0 Comment