Το TikTok αποτελεί σήμερα το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αφού έχει καταφέρει να συγκεντρώσει στους κόλπους του τη νεολαία και να απαριθμεί περίπου 1 δισ. χρήστες. Δεν προκαλεί επομένως ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες της Google και της Meta συχνά αντιγράφουν χαρακτηριστικά του TikTok, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν περισσότερα μέλη και κατ’ επέκταση μεγαλύτερα έσοδα.
Το τελευταίο διάστημα, είδαμε αρκετές λειτουργίες του TikTok στο Insatgram. Τώρα, και το Youtube βαδίζει στον ίδιο δρόμο αντιγράφοντας το δημοφιλές μέσο. Όπως έγινε γνωστό, το YouTube, μετά τη δυνατότητα απάντησης σε σχόλια με βίντεο που έδωσε στους χρήστες, ανακοίνωσε ότι προσθέτει voiceover αφηγήσεις στα Shorts στο iOS. Το χαρακτηριστικό αυτό, που υπάρχει εδώ και καιρό στο TikTok, έχει ως αποτέλεσμα ο χρήστης να είναι σε θέση να προσθέσει το δικό του ηχητικό σχολιασμό πάνω στα υπάρχοντα βίντεο.
Μια ανάλογη στρατηγική εφαρμόζει όμως και το TikTok από την μεριά του, αφού πρόσφατα λάνσαρε τον κλώνο του BeReal, το TikTok Now, επηρεασμένο από τη δημοτικότητα της νέας εφαρμογής που όσο πάει και μεγαλώνει.
Διαβάστε επίσης:
Too “Cool for School” με τα Logitech MX Mechanical & MX Master 3S! (digitallife.gr)