BREAKING

0

H AOL, η Arianna Huffington, το Tech Crunch και ο πόλεμος μεταξύ των blogs και των παραδοσιακών media

Όταν πέρυσι η AOL, ο ιντερνετικός κολοσσός πρόσφερε 30 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει το blog Τech Crunch, τα παραδοσιακά media άνοιξαν μία πολύ μεγάλη συζήτηση για το ότι μια νέα εποχή στην δημοσιογραφία ξεκινά, όπως επίσης και ότι η κλασσική δημοσιογραφία αρχίζει να αγκαλιάζει τους bloggers.

Στην περίπτωση του αντιδραστικού, αλλά πολύ καλά δικτυωμένου Michael Arrington, ιδρυτή και αρχισυντάκτη του Tech Crunch, ο εναγκαλισμός αυτός αποδείχθηκε πολύ σφιχτός. Χθες ανακοίνωσε την αποχώρησή του από το Tech Crunch, ως κατάληξη της πολεμικής δύο εβδομάδων με την φοβερή και τρομερή Arianna Huffington, του Huffington Post που πουλήθηκε επίσης στην AOL.

Θα μας πείτε, τι μας νοιάζει; Για όσους ασχολούμαστε με την πληροφόρηση και το internet και ειδικά με το κομμάτι της τεχνολογίας, η εξαγορά των άλλοτε κραταιών Tech Crunch και Engadget, έδειξε πως όταν οι bloggers εξαγοράζονται, κάτι αλλάζει και οι "γωνίες" στις απόψεις τους στρογγυλεύουν ξαφνικά...

Αυτό ήταν κάτι που δεν έκανε ο Arrington, άλλωστε δεν φημίζονταν ποτέ γι αυτό. Εξ ου και οι παρεμβάσεις της κυρίας Huffington την τελευταία εβδομάδα, αλλά και μία σειρά από δημοσιεύματα συντακτών του Tech Crunch που δήλωναν τις αντιρρήσεις τους στα τεκταινόμενα.

Φυσικά κανείς δεν χάνεται, θα πείτε. Αυτό που χάνεται, αισθανόμαστε, είναι η αξιοπιστία των μέσων που εμπιστευόμαστε. Όταν οι bloggers σταματούν να εκφράζουν άποψη και ασχολούνται περισσότερο με τις δημόσιες σχέσεις του οργανισμού στον οποίο ανήκει το μέσον τους, τότε σταματούν να είναι bloggers. Όταν εκμεταλλεύονται την απήχηση που είχαν ως bloggers και αλλάζουν στην διαδρομή για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του οργανισμού στον οποίο ανήκουν, τότε θα πρέπει να το δηλώνουν στους αναγνώστες τους. Αλλιώς δεν θα έπρεπε να αλλάζουν.

Αυτή βέβαια είναι η γνώμη μας . Πως αν θέλεις να εκφράζεις δημόσιο λόγο, πρέπει να ξεκαθαρίζεις αρχής εξ αρχής τις προθέσεις σου. Έτσι είσαι ειλικρινής απέναντι στο αναγνωστικό σου κοινό. Αν αλλάζεις στην διαδρομή για κάποιο λόγο, πρέπει να το δηλώνεις ξανά. Είναι το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις για να προστατεύσεις την υστεροφημία σου ως μέσο (blog, site κλπ) αλλά και ως συντάκτης. Αλλιώς, αποχωρείς. Όπως έκανε και ο Michael Arrington, έστω 11 μήνες μετά...

Πηγές: New York Times, κ.α.

0 Comment