Η Apple και η Nike εδώ και κάμποσο καιρό έχουν δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς, εξαιτίας της δημοφιλούς σειράς προϊόντων Nike Fuelband SE. Οι συγκεκριμένες συσκευές αποτελούν ένα είδος εξελιγμένων βραχιολιών που συνεργάζονται με οποιαδήποτε συσκευή iOS της Apple, δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη να ελέγχει αποτελεσματικότερα τη διαδικασία της καθημερινής του άσκησης.
Παρά την επιτυχημένη συνεργασία ανάμεσα στην Apple και Nike, όπου υπολογίζεται μέχρι στιγμής ότι έχουν πωληθεί περισσότερα από 30 εκατομμύρια Fuelband σε όλο τον κόσμο, προσφάτως κυκλοφόρησε μία φήμη που ήθελε τους δρόμους των δύο εταιρειών να χωρίζουν. Αιτία στάθηκαν οι μαζικές απολύσεις που μείωσαν κατά πολύ το προσωπικό που ασχολείται με το hardware των βραχιολιών. Ο υπεύθυνος της Nike, Mark Parker, σε μία προσπάθεια να διαλύσει τα σύννεφα που δημιουργήθηκαν, τόνισε ότι η συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρείες θα συνεχιστεί κανονικά και ότι στόχος των δύο εταιρειών είναι η σχέση τους να προχωρήσει ακόμη περισσότερο. Μάλιστα, το στέλεχος της Nike προχώρησε ένα βήμα παραπάνω αναφέροντας ότι άμεσος στόχος είναι να φτάσουν οι πωλήσεις τα 100 εκατομμύρια Fuelband, χωρίς ωστόσο να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για την εμπλοκή της Nike με το υπό ανάπτυξη iWatch.
Ύστερα από τα παραπάνω, καθίσταται σαφές ότι οι high-tech λάτρεις της υγιεινής ζωής και του fitness θα μπορούν για πολύ καιρό ακόμη να απολαμβάνουν τη συνεργασία των δύο εταιρειών.
0 Comment