Μετά από ένα μήνα πειραματισμών, όπου η εταιρεία παρουσίαζε ένα καινούριο logo κάθε μέρα, ήρθε η ώρα για να γνωρίσουμε το νικητή. Το νέο λογότυπο της Yahoo είναι γεγονός και είναι... αυτό.
Σε μία χρονιά που πολλές εταιρείες έχουν αλλάξει τα λογότυπά τους, η Yahoo ανανεώνει και αυτή το δικό της, ως μέρος της προσπάθειας της νέας CEO, Marissa Mayer, να κάνει το κοινό να δείξει νέο ενδιαφέρον για την εταιρεία.
Το νέο logo παραμένει μοβ, αν και η ακριβής απόχρωση διαφοροποιείται λίγο, είναι πιο καθαρό και λεπτό από το παλαιότερο, ενώ χρησιμοποιεί μία νέα san-serif γραμματοσειρά που δημιουργήθηκε από τη Yahoo.
Η αλήθεια είναι, πάντως, ότι το νέο logo δε μας συγκλονίζει και ιδιαίτερα, καθώς πέρα από τη σχετικά αδιάφορη επιλογή γραμματοσειράς η οποία αντικαθιστά την παλιά, το "τρισδιάστατο" παιχνίδι μάλλον μας γυρίζει αρκετά χρόνια πίσω και μόνο "φρέσκια" ιδέα δεν μπορεί να την πει κανείς.
Σε κάθε περίπτωση, αυτή είναι η επιλογή της εταιρείας, οπότε πρέπει να συμβιβαστούμε.
Δείτε και ένα video από την κατασκευή του νέου λογοτύπου της Yahoo
0 Comment