Ο director του Baldur’s Gate 3, Swen Vincke, πιστεύει ότι το δημοφιλές RPG, που βασίζεται στο Dungeons & Dragons, είναι ένα μεγάλο παιχνίδι που αξίζει να πληρώσουν οι παίκτες. Εδώ, οφείλουμε να συμφωνήσουμε. Ο ιδρυτής της Larian Studios ξεκαθάρισε ότι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το παιχνίδι δε θα μπει στο Xbox Game Pass.
“Πάντα λέγαμε, από την αρχή, ότι δεν επρόκειτο να είναι στο Game Pass”, δήλωσε ο Vincke σε πρόσφατη συνέντευξη. Πρόσθεσε ότι το Baldur’s Gate 3, ένα παιχνίδι περίπου 50 ωρών, γεμάτο με άφθονες επιλογές για τους παίκτες και διαλόγους που οδηγούν σε πολλαπλά playthroughs, έχει αρχή, μέση και τέλος, χωρίς microtransactions στο ενδιάμεσο.
“Κάναμε ένα μεγάλο παιχνίδι, οπότε νομίζω ότι υπάρχει ένα δίκαιο τίμημα που πρέπει να καταβληθεί για αυτό, και νομίζω ότι αυτό είναι εντάξει”, είπε.
Η Larian Studios αποτελεί μια ανεξάρτητη εταιρεία. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το Baldur’s Gate 3 ήταν δυνατός τίτλος εξαρχής. Ενώ μια μεγαλύτερη εταιρεία μπορεί να έκοβε περιεχόμενο ή να έσπευδε να κυκλοφορήσει το παιχνίδι, η ομάδα της Larian, χάρη στην επιτυχία του προηγούμενου παιχνιδιού του στούντιο, Divinity Original Sin 2, ήταν σε θέση να πάρει το χρόνο που χρειαζόταν για να ολοκληρώσει το όραμάτης.