12.4 C
Athens
Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024
More

    Χαμός! Προς πώληση στο Dark Web database του Clubhouse με 3.8 δις. τηλεφωνικούς αριθμούς!

    Η ασφάλεια στη σημερινή εποχή είναι το πάν, αλλά παρόλα αυτά όσο και εάν οι developers επενδύουν στο security, σε πολλές περιπτώσεις οι hackers βρίσκονται ένα βήμα μπροστά. Η δημοφιλής social networking πλατφόρμα πέρασε από το στάδιο της «κλειστής» εφαρμογής σε αυτό της Open beta και η αλήθεια είναι ότι τόσο καιρό δεν είχε συμβεί κάτι που να αφορά στην «ασφάλεια» που προσέφερε. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Marc Ruef έναν ερευνητή που ασχολείται με τα software συστήματα ασφαλείας δεν αποκλείεται το Clubhouse να υπέστη πρόσφατα μια πολύ άσχημη παραβίαση ασφαλείας…

    Συγκεκριμένα, ο Marc Ruef εντόπισε στο dark web να πωλείται μια κλεμμένη database από το Clubhouse, η οποία περιλάμβανε 3.8 δισεκατομμύρια τηλεφωνικούς αριθμούς. Φυσικά εάν αναρωτιέστε το πως είναι δυνατόν να υπάρχει μια database με τόσους πολλούς αριθμούς σε μια σχετική «νέα» εφαρμογή όπως το Clubhouse, η αλήθεια είναι ότι αυτό συμβαίνει γιατί όταν οι users κάνουν join στην εφαρμογή, το Clubhouse ζητάει πρόσβαση στην λίστα επαφών του χρήστη. Σύμφωνα με τον «πωλητή» της data base, το Clubhouse έχει το «συνήθειο» να σκανάρει και να αποθηκεύει σε μια μυστική θέση όλες τις επαφές. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και εάν δεν χρησιμοποιήσει κάποιος το Clubhouse ενδέχεται ο αριθμός του να βρίσκεται κάπου αποθηκευμένος σε μια database!

    Οι υπεύθυνοι του Clubhouse θέλησαν να σχολιάσουν το συμβάν, αρνούμενοι ότι υπήρξε κάποια παραβίαση ασφαλείας στο Clubhouse, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι υπάρχουν bots που ανιχνεύουν δισεκατομμύρια τυχαία τηλέφωνα. Μάλιστα, όπως τόνισαν οι ιθύνοντες της διάσημης εφαρμογής η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα των χρηστών αποτελεί μέγιστη προτεραιότητα. Ελπίζουμε ότι πρόκειται για μια απάτη και ότι δεν έχει συμβεί τόσο μεγάλη παραβίαση ασφαλείας…

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles