11.3 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
More

    Channel IT – (Covid-19): Παροχή δωρεάν λογισμικού για διευκόλυνση της τηλεργασίας

    Νέα πρωτόγνωρα δεδομένα στο σύγχρονο επιχειρησιακό -και όχι μόνο- περιβάλλον, δοκιμάζοντας τις αντοχές κάθε οργανισμού και επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους, δημιούργησε η πανδημία του Covid 19. Μια από τις πλέον σημαντικές προκλήσεις αφορά στην εξ’ αποστάσεως εργασία κι αυτό διότι οι περισσότερες από τις επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει αναγκαστικά το συγκεκριμένο μέτρο σχεδόν για το σύνολο των εργαζομένων τους, δεν διαθέτουν τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό αλλά και τα ανάλογα λογισμικά για να υποστηρίξουν πλήρως το εν λόγω εγχείρημα.

    Η κυπριακή εταιρεία ChannelIT, επίσημος διανομέας προϊόντων πληροφοριακών συστημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής, στην προσπάθεια της να συνδράμει στην εύρυθμη και ασφαλή καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων σε αυτή την δύσκολη περίοδο της πανδημικής κρίσης του Covid 19, προσφέρει μέσω των συνεργαζόμενων προμηθευτών της, μια σειρά προϊοντικών λύσεων ελεύθερων προς χρήση από κάθε ενδιαφερόμενη Κυπριακή επιχείρηση.

    Πιο συγκεκριμένα, τα προϊόντα που διατίθενται δωρεάν, είναι τα εξής:

    ManageEngine Secure Remote Access Toolkit: Αποτελείται από ένα σύνολο επιμέρους λύσεων που επιτρέπουν την απομακρυσμένη σύνδεση με κρίσιμες υποδομές και εφαρμογές της εκάστοτε επιχείρησης, προκειμένου να εκτελούνται με ασφάλεια οι απαραίτητες καθημερινές εργασίες των τμημάτων IT.

    ManageEngine ADSelfService Plus: Πρόκειται για ένα εργαλείο διαχείρισης κωδικών πρόσβασης χρηστών, με το οποίο οι τελικοί χρήστες μπορούν να επαναρυθμίζουν τους κωδικούς πρόσβασης στην υπηρεσία καταλόγου Active Directory και να ξεκλειδώνουν τους λογαριασμούς τους, ακόμα κι αν εργάζονται απομακρυσμένα, χωρίς καμία βοήθεια από το τμήμα μηχανογράφησης.

    Zoho Remotely: Η ολοκληρωμένη σουίτα της Zoho, αποτελείται από έντεκα επιμέρους χρηστικές εφαρμογές που επιτρέπουν σε κάθε επιχείρηση να αποκτήσει τον έλεγχο της καθημερινής επικοινωνίας, συνεργασίας και παραγωγικότητας και να καλύψει τις ανάγκες για τηλεδιάσκεψη, εκπαίδευση, δημιουργία, αποθήκευση και διακίνηση αρχείων κ.α.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι για τη διευκόλυνση των εταιρειών που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τα παραπάνω λογισμικά, η ChannelIT παρέχει επιπρόσθετα δωρεάν υποστήριξη για την αποτελεσματική παραμετροποίησή τους, σύμφωνα με τις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε επιχείρησης.

    Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται μέσω των επίσημων λογαριασμών της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα, σε LinkedIn, Facebook και Twitter ή τηλεφωνικά.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles