BREAKING

1

Μπλοκάρισμα στα auto-playing ads του Flash από τον Chrome browser από την 1η Σεπτεμβρίου

Ένα deadline για την 1η Σεπτεμβρίου έχει θέσει η Google, σημειώνοντας ότι, από αυτή την ημερομηνία και έπειτα, ο Chrome browser θα μπλοκάρει το περιεχόμενο Flash που δεν είναι “κομβικής σημασίας” για κάθε ιστοσελίδα.

google-chrome

Έτσι, flash content, όπως διαφημίσεις ή auto-playing videos, θα γίνεται pause αυτόματα και θα χρειάζεται να κάνετε κλικ πάνω του ώστε να αναπαραχθεί, αν το επιθυμείτε. Ωστόσο, ενσωματωμένοι video players σε ιστοσελίδες (Youtube, Vimeo) θα συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.

Το “blocking" του Flash υπενθυμίζουμε ότι είχε ξεκινήσει από μία beta version του Chrome νωρίτερα μέσα στη χρονιά (δείτε εδώ τη σχετική αναφορά μας). Η Google, βέβαια, δεν έχει την “πρωτιά" όσον αφορά κινήσεις μη φιλικές προς τον Flash ο οποίος έχει κατηγορηθεί ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν για την ασφάλειά του. Και ο Mozilla μέσα στον Ιούλιο είχε μπλοκάρει τον Flash στο Firefox browser, ενώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι, ακόμη και πρόσφατα, τον περασμένο μήνα, ένα exploit που αποκαλύφθηκε επιτρέπει δυνητικά σε hackers να εκτελέσουν κακόβουλο κώδικα από απόσταση.

Η κίνηση αυτή μπορεί να επικροτείται από πολλούς καταναλωτές, δεν ενθουσιάζει πάντους κάποιους διαφημιστές, αν σκεφτούμε ότι πρόσφατη έκθεση από εταιρεία διαχείρισης mobile ads έδειξε ότι, μόνο στο πρώτο τρίμηνο του 2015, 5.3 δισ Flash ads διατέθηκαν έναντι 4.25 δισ. HTML5 ads. Η Google, πάντως, τους καθησυχάζει, σημειώνοντας ότι υπάρχει δυνατότητα μετατροπής των ads που ανεβαίνουν στο AdWords αυτόματα από Flash σε HTML5.

1 Comment

  • Ανδρέας
    30 Αυγούστου 2015 at 20:31

    Καλώς ήρθες στο 2005 Google.