BREAKING

0

A connected world vs. Mark Zuckerberg [άποψη - MWC 2014]

mark-zuckerberg-mwc-2014

Η ατραξιόν του φετινού Mobile World Congress για κάποιον που δεν καιγόταν για τις νέες συσκευές των εταιρειών που ταξίδεψαν στη Βαρκελώνη, δεν ήταν άλλη από την ομιλία του Mark Zuckerberg στο πλαίσιο του Mobile World Congress. Όλος ο κόσμος περίμενε τον ιδρυτή του Facebook να βγει στη σκηνή με την ουρά έξω από το αμφιθέατρο να σχηματίζεται μέχρι και τέσσερις ώρες πριν ο Mark βγει στη σκηνή! Τελικά ο Zuckerberg γέμισε όχι ένα αλλά δύο αμφιθέατρα, έστω κι αν κατά γενική ομολογία η εμφάνισή του μάλλον απογοήτευσε. Όχι ότι περιμέναμε να πει κάτι το συνταρακτικό αλλά όσο να ‘ναι, όταν ετοιμάζεται να μιλήσει ο CEO του πιο «καυτού» brand name στον πλανήτη, ε, οι όποιες προσδοκίες δημιουργούνται αυτόματα.

Ο Zuckerberg αναφέρθηκε ως επί το πλείστον στην ανάγκη των ανθρώπων να μείνουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο προκειμένου να ενημερωθούν και να επικοινωνήσουν με τα δικά τους πρόσωπα, αναμασώντας κατά βάση πληροφορίες που ήδη γνωρίζαμε. Κάπως έτσι ζήτησε φθηνότερο internet για όλους, προσθέτοντας παράλληλα στη συνταγή και... διαφάνεια. Αν μη τι άλλο ολίγον τι ειρωνικό να ακούς τον «κύριο Facebook» να μιλά για διαφάνεια –το ντοκιμαντέρ «Terms & Conditions May Apply» είναι ιδιαίτερα διαφωτιστικό. Το «κλου» της ομιλίας –ή ορθότερα της συνέντευξης- του Zuckerberg ήταν η παραδοχή του πως κατά τον ίδιο, η αξία του What’s App ξεπερνά τα $19 δισ. –τουτέστιν το ποσό που δαπάνησε η εταιρεία του για να το εξαγοράσει… Σε γενικές γραμμές, ακούγοντας τον Mark Zuckerberg να μιλά για περίπου 50 λεπτά δεν γίναμε σοφότεροι. Γίναμε όμως μάρτυρες στο «όραμα» ενός ανθρώπου να ενώσει τον κόσμο. Για τους σκοπούς του, το συζητάμε…

connected-car

Connected cars, connected markets

Το φετινό MWC είχε πιθανότατα περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ. Ολοένα και περισσότερες εταιρείες μοιάζουν να έχουν πιάσει το νόημα και η λέξη «connected» έχει αναδειχθεί σε No.2 trend (μετά φυσικά το «social»). Στη δε περίπτωση των αυτοκινήτων, δεν είναι υπερβολή να ισχυριστεί κανείς ότι διεκδικεί ακόμα και πρωτιά! Τα… connected αυτοκίνητα λοιπόν δεν αποτελούν πλέον concept: είναι εδώ και διεκδικούν επάξια μερίδιο αγοράς με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να τα έχουν… πάρει στα σοβαρά. Αφού να φανταστεί κανείς, στις παρουσιάσεις των μοντέλων η κουβέντα δεν περιστρεφόταν γύρω από τα συνήθη τεχνικά ζητήματα (καταναλώσεις, κύλινδροι, ιπποδυνάμεις, επιταχύνσεις κλπ), αλλά γύρω από θέματα που αφορούσαν τη συνδεσιμότητα, τις πρόσθετες υπηρεσίες, το σύστημα ψυχαγωγίας κλπ.

Οι διοργανωτές του Mobile World Congress μάλιστα θέλοντας να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την ιδέα του «connected car» διοργανώνουν σήμερα και μια σειρά ομιλιών που απευθύνονται σε επίδοξους developers εφαρμογών… αυτοκινήτου. H Ford ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου Focus (δεύτερο μισό του ’14) με το ενσωματωμένο σύστημα τεχνολογίας SYNC 2 για εφαρμογές πλοήγησης, ψυχαγωγίας, ελέγχου κλπ. Connected λύση παρουσίασε και η BMW με το ConnectedDrive, η Volkswagen αλλά και η General Motors, με τα νέα μοντέλα των Opel Insignia και Chevrolet Corvette Stingray.

0 Comment