BREAKING

0

COVID-19: Ο “καταλύτης” για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων

Η πανδημία του COVID-19 αποτελεί μία κρίση που θα έχει εκτεταμένες και μακροχρόνιες επιπτώσεις στην ανθρωπότητα και στην παγκόσμια οικονομία. Αν και ακόμα δεν είναι σαφές πότε θα τελειώσει, ένα είναι σίγουρο – θα επηρεάσει σημαντικά τις περισσότερες επιχειρήσεις για μήνες, πιθανώς και χρόνια. Επειδή όπως όλα δείχνουν, δεν πρόκειται για ένα συγκυριακό γεγονός, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προετοιμαστούν για το μέλλον.

Επομένως, θα πρέπει να ξεκινήσουν να οικοδομούν τώρα την απαραίτητη λειτουργική «ανθεκτικότητα» για να επιβιώσουν στη νέα πραγματικότητα. Αυτό σημαίνει να υιοθετήσουν όλα τα ψηφιακά εργαλεία που ευτυχώς είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή. Είναι φανερό ότι η πανδημία ανέδειξε την αξία του ψηφιακού μετασχηματισμού τόσο επιτακτικά και τόσο άμεσα, ώστε η κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους, θα πρέπει να δράσει για να επιταχύνει αυτήν τη μετάβαση… τώρα!

Η εποχή του Cloud ERP είναι τώρα

Η πανδημία του COVID-19 ανάγκασε τις επιχειρήσεις να λάβουν γρήγορα μέτρα για την προστασία της υγείας των εργαζομένων τους, προσπαθώντας παράλληλα να ελαχιστοποιήσουν τις επιπτώσεις στις διαδικασίες τους. Για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, αυτό σημαίνει εφαρμογή πολιτικής απομακρυσμένης εργασίας. Έτσι, με εκατομμύρια ανθρώπους να εργάζονται εξ αποστάσεως, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς έναν κόσμο χωρίς το cloud. Από όποια σκοπιά και να το δεις, το cloud γεννήθηκε (και) για καταστάσεις όπως αυτή ακριβώς που βιώνουμε σήμερα. Μετά τον αρχικό «πανικό», είναι πλέον φανερό ότι η ανάγκη για απομακρυσμένη εργασία θα οδηγήσει τις επιχειρήσεις να επαναπροσδιορίσουν το μοντέλο λειτουργίας τους, τοποθετώντας στο επίκεντρο την εξέταση και εφαρμογών μέτρων όπως η μετάβαση σε full-cloud business applications με σημαντικότερα φυσικά ένα Cloud ERP όπως αυτό της SoftOne και εν συνεχεία τις αντίστοιχες λύσεις CRM.

Απρόσκοπτη πρόσβαση σε εργαλεία και δεδομένα

Η εξ αποστάσεως λειτουργία της επιχείρησης, απαιτεί «πίστη» στην αποκέντρωση των πόρων, αλλά απαιτούνται ορισμένα απαραίτητα δομικά στοιχεία για να λειτουργεί ομαλά, όπως πχ η διαρκής επικοινωνία και πρόσβαση σε δεδομένα και συστήματα. Η πραγματική δύναμη του business cloud την εποχή της πανδημίας, φαίνεται από το γεγονός ότι όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση στα εργαλεία που χρησιμοποιούν καθημερινά από οπουδήποτε, σε οποιαδήποτε συσκευή, ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής.

Οι επιχειρήσεις που βασίζουν το επιχειρηματικό τους λογισμικό σε cloud λύσεις, κατάφεραν να λειτουργήσουν εξ αποστάσεως από την πρώτη στιγμή, μόλις αυτό απαιτήθηκε. Το cloud προσφέρει σε όλα τα τμήματα -από τις πωλήσεις, μέχρι το μάρκετινγκ και το λογιστήριο- πρόσβαση στα δεδομένα και τα εργαλεία που χρειάζονται για να συνεχίσουν να κάνουν την δουλειά τους σωστά.

Η ίδια εμπειρία που έχουν στο γραφείο, μεταφέρεται αυτούσια στο φορητό υπολογιστή, ακόμα και εάν αυτός είναι προσωπικός, το tablet ή ακόμα και το smartphone. Και μάλιστα, τώρα που τα Gigabytes προσφέρονται απλόχερα και από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, το Enterprise Mobility (EM) γίνεται περισσότερο προσβάσιμο και ευέλικτο από ποτέ, επιτρέποντάς σας να «τρέχετε» την επιχείρησή σας από οποιαδήποτε συσκευή. Έτσι, ενώ πριν μια λύση EM ήταν για κάποιους ένα συνοδευτικό εργαλείο της επιχείρησης, τώρα μετατρέπεται σε ένα ουσιαστικό «όπλο» για business continuity.

Επιπλέον, μια πολύ σημαντική παράμετρος που πρέπει να τονιστεί είναι ότι η επιχείρηση δεν χρειάζεται να ανησυχεί για την ασφάλεια εφόσον για αυτό αναλαμβάνει ο πάροχος. VPN, πολιτικές, δικαιώματα πρόσβασης και άλλα τέτοια ζητήματα, είναι ήδη λυμένα στο cloud computing.

Αποκτήστε τώρα το πλεονέκτημα

Όσες επιχειρήσεις μεταφέρουν τις διαδικασίες τους σε σύγχρονες cloud πλατφόρμες θα μετριάσουν τον αντίκτυπο της κρίσης και θα επιτύχουν business continuity, όχι μόνο τώρα, αλλά και μακροπρόθεσμα. Ανεξάρτητα από το πόσο αβέβαιη φαίνεται η εποχή που ζούμε, οι επιχειρήσεις που μπορούν και λειτουργούν εξ αποστάσεως, έχουν μια βιώσιμη επιλογή για την αντιμετώπιση της συγκεκριμένης κρίσης αλλά και κάθε άλλης κρίσης.

0 Comment