Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Δείτε που «κοίταζε» το τηλεσκόπιο Hubble της NASA την ημέρα των γενεθλίων σας!

To τηλεσκόπιο Hubble της NASA θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα επιστημονικά επιτεύγματα στην προσπάθεια του ανθρώπου να εξερευνήσει το άγνωστο διάστημα. Το Hubble «κατοικεί» στην ατμόσφαιρα του πλανήτη μας εδώ και 3 δεκαετίες (από τον Απρίλιο του 1990) και με τους μεγάλους φακούς του και τα εξελιγμένα συστήματα του παρατηρεί το άγνωστο διάστημα, φωτογραφίζοντας μακρινούς γαλαξίες και άστρα που βρίσκονται έτη φωτός μακριά.

H NASA γνωρίζοντας ότι η γνώση που μας έχει προσφέρει το Hubble στην προσπάθεια εξερεύνησης του διαστήματος είναι ανεξάντλητη, θέλησε να μοιραστεί κομμάτια αυτής της «γνώσης» μαζί με τους εκατομμύρια επισκέπτες της σελίδας της, δημιουργώντας μια ειδική κατηγορία όπου ο κάθε επισκέπτης έχει την ευκαιρία να μάθει που ακριβώς «κοίταζε» το Hubble την ημέρα των γενεθλίων του. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μίνι «fun game» που λειτουργεί ως ένας εξαιρετικός τρόπος για να ρίξετε μια μικρή κλεφτή ματιά στα μακρινά μυστήρια του σύμπαντος. Δοκιμάστε το κάνοντας click εδώ!

Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!