Μια διαρροή που προήλθε από το προφίλ στο LinkedIn του Harrison Froeschke, πρώην senior product manager του Diablo 4, αποκάλυψε ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τα έσοδα του παιχνιδιού. Λίγο πριν διαγράψει τελικά τις πληροφορίες, ο Froeschke καυχήθηκε για τα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα του Diablo 4. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι ο ρόλος του στην Blizzard περιλάμβανε τη διαχείριση της στρατηγικής monetization (δηλαδή της εμπορευματοποίησης) του καταστήματος εντός παιχνιδιού, όπως τα cosmetics, τις τιμές, τα πακέτα προσφορών, τις προσωποποιημένες εκπτώσεις και τον προγραμματισμό του roadmap, οδηγώντας σε έσοδα από μικροαγορές (MTX) άνω των 150 εκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, ο Froeschke συνεργάστηκε με άλλες ομάδες για την οργάνωση των πωλήσεων του παιχνιδιού, από την προπώληση έως το πρώτο expansion, φέρνοντας συνολικά έσοδα άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Αυτά τα νούμερα, αν και εντυπωσιακά, δεν αποτελούν μεγάλη έκπληξη, καθώς το Diablo 4 είναι το πιο ευπώλητο παιχνίδι της Blizzard μέχρι σήμερα. Παρόλο που ορισμένοι παίκτες το απέκτησαν μέσω του Game Pass, είναι αξιοσημείωτο ότι ένα full-price game μπορεί να βγάλει περίπου το 15% των συνολικών εσόδων του από το in-game shop. Αυτή η επιτυχία συνεχίζει να εμπνέει τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών να επιδιώκει παρόμοια αποτελέσματα, παρά τις αρκετές αποτυχίες που έχουμε δει στο παρελθόν.
Το πρώτο expansion του Diablo 4, με τίτλο Vessel of Hatred, θα κυκλοφορήσει στις 8 Οκτωβρίου. Το expansion αυτό θα συνεχίσει την ιστορία, ενώ θα προσθέσει ένα νέο class.