H Jung von Matt είναι μία από τις πλέον γνωστές εταιρείες διαφήμισης που με κάθε της πρόταση προκαλεί το ενδιαφέρον ή το λιγότερο πολλές συζητήσεις. Αυτή τη φορά ήταν το concept της για το πλασάρισμα του τσαγιού της Herbaria, μία παραγωγό εταιρεία βιολογικών προϊόντων, που ξεφεύγει εντελώς από τα συνηθισμένα. Με τον σκηνοθέτη Andreas Roth να χρησιμοποιεί τα μυθικά studio Pinewood στο Λονδίνο, μέρος όπου γυρίστηκαν οι υποβρύχιες σκηνές του πρόσφατου James Bond φιλμ, Skyfall, η έμπνευση όπως μπορεί να δει κανείς δεν έλειψε. To "Fears" όπως τιτλοφορείται το διαφημιστικό, μας δείχνει μία... διαφορετική ευεργετική ιδιότητα του συγκεκριμένου τσαγιού, αφού σ' αυτό μπορεί να πνίξει κανείς όλους του τους... φόβους! Από τον Pennywise, τον τρομακτικό Clown από το φιλμ It, μέχρι τον Leatherface, πλήρως εξοπλισμένο με το αλυσοπρίονό του, αλλά και τον ωχρό Death. Το θέμα είναι βέβαια ποιος θα έχει όρεξη για τσάι μετά από αυτό το διαφημιστικό...
Newsletter
-
RECENT POSTS
Διαβάστε στο That’s Life
- Ποιος είναι ο Harris Reed που υπογράφει τη νέα συλλογή της MAC;
- Το σύνδρομο της Blue Monday και πώς να το αντιμετώπισεις
- Online dating: 5 tips επιβίωσης στον αχανή κόσμο του διαδικτύου
- «Αφιέρωμα: Επιδραστικές Γυναίκες»: Οι προσωπικότητες που άφησαν ιστορία έρχονται στο National Geographic
- Εξώφυλλο στη Vogue ο18χρονος γιος του Ντέιβιντ και της Βικτόρια Μπέκαμ