BREAKING

0

Εκστρατεία κατά των αυτοματοποιημένων τηλεφωνημάτων marketing

robocall

Λίγα πράγματα είναι περισσότερο εκνευριστικά από να απαντάτε σε μία κλήση και να ακούτε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα marketing, μια διαδικασία γνωστή ως robocall. Έτσι η αμερικάνικη κυβέρνηση ξεκίνησε μία εκστρατεία καταπολέμησης αυτής της «μάστιγας» (όπως την ονομάζει). Συγκεκριμένα η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών ηγείται της λεγόμενης Robocall Strike Force, με 30 εταιρείες να έχουν δηλώσει συμμετοχή. Μεταξύ αυτών είναι οι Apple, Google, Verizon, AT&T, British Telecom, LG, Microsoft, Nokia, Qualcomm, Samsung, T-Mobile, κ.ά., οι οποίες θα παρουσιάσουν τη μελέτη τους μέχρι τις 19 Οκτωβρίου, για εργαλεία και λύσεις καταπολέμησης των robocalls.

Η βάση θα είναι η τεχνολογία αναγνώρισης κλήσεων, που θα επεκταθεί ώστε να ανιχνεύονται οι ψεύτικοι (spoofed) αριθμοί, τους οποίους χρησιμοποιούν οι εταιρείες marketing γι’αυτό το σκοπό. Ο πρόεδρος της Επιτροπής επισήμανε ότι τα robocalls αποτελούν την κύρια αιτία παραπόνων από τους καταναλωτές. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της AT&T, δεν αρκούν οι κινήσεις κάθε εταιρείας ξεχωριστά, ούτε η χρήση απλών εμπορικών εφαρμογών μπλοκαρίσματος.

Επίσης πρέπει να ληφθεί υπ’όψη ο διαχωρισμός των τηλεφωνημάτων σε αυτά που είναι μεν ενοχλητικά αλλά προέρχονται από νόμιμες εταιρείες, και στα παράνομα, που προσπαθούν να εξαπατήσουν τους καταναλωτές. Σημειωτέον ότι η Επιτροπή δεν απαιτεί το μπλοκάρισμα των robocalls, αλλά επιθυμεί οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών να προσφέρουν υπηρεσίες φιλτραρίσματος χωρίς χρέωση. Αυτή η κίνηση έχει και την υποστήριξη της αμερικάνικης Ένωσης Καταναλωτών.

0 Comment