BREAKING

0

Ενημερωτική εκστρατεία για τα δικαιώματα των καταναλωτών που αγοράζουν online

Ενημερωτική εκστρατεία με τίτλο «Διαδικτυακές Αγορές – Διακιώματα Καταναλωτών», διενεργούν από σήμερα 21 Οκτωβρίου 2020 έως τις 21 Νοεμβρίου 2020, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, σε συνεργασία με το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών.


Στόχος της εκστρατείας είναι η ορθή ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού στην Κύπρο, για τα διευρυμένα δικαιώματα που παρέχει στους καταναλωτές το ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο για τις αγορές που πραγματοποιούνται από το διαδίκτυο, σε σχέση με τις αγορές από τα φυσικά καταστήματα.

Τα κυριότερα από τα δικαιώματα αυτά συνοψίζονται πιο κάτω:

  • Στις διαδικτυακές σας αγορές έχετε δικαίωμα να αλλάξατε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών. Ωστόσο, για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης πρέπει να ενημερώσετε ρητά τον έμπορο για αυτή σας την απόφαση. Αυτό μπορεί να γίνει με συστημένη επιστολή, φαξ ή email.
  • Αν το προϊόν που έχετε παραγγείλει δεν παραδοθεί εντός 30 ημερών από την αγορά του, μπορειτε να ειδοποιήστε τον έμπορο και να του δώσετε μια εύλογη επιπλέον προθεσμία για να το παραδώσει. Εάν μετά την παράταση δεν λάβετε το προϊόν τότε έχετε δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας και επιστροφής των χρημάτων σας. 
  • Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να σας παρέχουν λεπτομερείς και σαφείς πληροφορίες για το προϊόν, το συνολικό του κόστος, συμπεριλαμβανομένων τυχόν φόρων και εξόδων αποστολής, καθώς επίσης και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας τους.
  • Τέλος, σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε ηλεκτρονικά παρουσιάσει ελάττωμα, τότε ισχύει η νόμιμη εγγύηση των 2 χρόνων. Σε τέτοια περίπτωση, έχετε δικαίωμα είτε σε δωρεάν αποκατάσταση της βλάβης του προϊόντος με επισκευή ή αντικατάσταση, είτε σε μείωση της τιμής, είτε σε υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς όσον αφορά το αγαθό αυτό.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)