Το TikTok αποτελεί μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που σίγουρα έχει ανατρέψει όσα γνωρίζαμε για τα social media. Με βασικό “οδηγό” τα videos, κατάφερε να μαζέψει όλη τη νεολαία, αφού πλέον απαριθμεί πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Όπως είναι λογικό, ο ανταγωνισμός, δηλαδή η Meta, θα έκανε ό,τι είναι δυνατό προκειμένου να αφαιρέσει “πόντους” από το TikTok, ανακτώντας ένα ποσοστό χρηστών πίσω στους “κόλπους” του Facebook.
Το ρεπορτάζ που “καίει” το Facebook
Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, η Washington Post αποκάλυψε ότι η Meta έδρασε παρασκηνιακά με στόχο να σαμποτάρει το TikTok. Συγκεκριμένα, πλήρωσε μια από τις μεγαλύτερες ρεπουμπλικανικές συμβουλευτικές εταιρείες, την Targeted Victory, για να ενορχηστρώσει μια εκστρατεία σε εθνικό επίπεδο που θα στρέψει το κοινό εναντίον του TikTok.
Κατά καιρούς, έχει γίνει πολύς λόγος για επικίνδυνα challenges στο TikTok. Για παράδειγμα, στο “Slap a Teacher”, οι μαθητές καλούνταν να χαστουκίσουν έναν καθηγητή τους. Στην πραγματικότητα, δεν υπήρξε ποτέ ένα τέτοιο challenge στο TikTok. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η φήμη ξεκίνησε στο Facebook και η Targeted Victory προέτρεψε τους συνεργάτες της να προωθήσουν ιστορίες στα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Έτσι το TikTok συνδεόταν με επικίνδυνα trends των εφήβων, σε μια προσπάθεια να αναδειχτούν οι υποτιθέμενες βλάβες της εφαρμογής.
Η Targeted Victory φέρεται να έχει συνάψει συμβάσεις με δεκάδες εταιρείες δημοσίων σχέσεων σε όλες τις ΗΠΑ. Στόχος φυσικά είναι να επηρεάσει την κοινή γνώμη εναντίον του TikTok.