BREAKING

0

Facebook: Money Place(s)!

Show me the money! Στα 1,28 δις. δολάρια θα ανέλθουν φέτος τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook, αφήνοντας το Myspace να τρώει τη σκόνη του, αφού θα συγκεντρώσει μόλις 347 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας eMarketer.

Βάσει της ίδιας έκθεσης, το 65% των εσόδων της διαφήμισης προέρχεται από την αγορά των ΗΠΑ. Ανοδική πορεία στα διαφημιστικά έσοδα για το Facebook προβλέπεται και για το 2011, τα οποία είναι πολύ πιθανό να ξεπεράσουν τα 1,7 δις δολάρια. Στο διάστημα 2009 έως 2011 το ποσοστό αύξησης στα διαφημιστικά έσοδα μπορεί να φτάσει το 165%.
Σημαντική ώθηση στα έσοδα εκτιμάται ότι θα δώσουν τα Facebook Places, κάτι σαν το Foursquare αλλά με περισσότερες δυνατότητες,  τα οποία εκτός από το ότι θα δίνουν τη δυνατότητα να εντοπίσετε τους φίλους που βρίσκονται στην ίδια περιοχή με εσάς σας δίνουν την ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε τις προσφορές ή τις εκπτώσεις από τα καταστήματα της περιοχής στην οποία βρίσκεστε. Στην ουσία πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα του Facebook το οποίο αξιοποιεί τον όγκο των 500.000.000 συνδρομητών του ακόμα και όταν είναι εν κινήσει.
«Οι διαφημιστικές των brands βλέπουν πλέον το Facebook ως βασική αγορά», σχολίασε σχετικά η επικεφαλής αναλύτρια της eMarketer. Αυτός που τρίβει τα χέρια του από αυτές τις εξελίξεις δεν είναι άλλος από τον δημιουργό του Facebook Μαρκ Ζούγκερμπεργκ ο οποίος παρ’ όλες τις κριτικές για θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων οι οποίες αναμένεται να ενταθούν λόγω των Facebook Places, βλέπει τους συνδρομητές να αυξάνονται ενώ όπως δήλωσε περιμένει ακόμα μεγαλύτερη αύξηση από χώρες με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης όπως η Ρωσία, η Ιαπωνία και η Κίνα.

0 Comment