BREAKING

2

Γιατί ένα iPad mini ακούγεται σαν ανέκδοτο για την Apple (Άποψη)

Ολοένα και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα για την κυκλοφορία από μεριάς της Apple, ενός 7ιντσου tablet με ανάλυση οθόνης 1024 x 768 pixels και υπολογιζόμενη τιμή περί τα 250 δολάρια.Οι πληροφορίες αυτές κινούνται στο επίπεδο της φήμης, όπως οτιδήποτε συζητιέται γύρω από συσκευές της Apple, πριν την επίσημη ανακοίνωσή τους. Γιατί όμως υπάρχει αυτή η φημολογία και η τόση συζήτηση γύρω από αυτή;

Πολλές πληροφορίες εδώ και αρκετό καιρό ήθελαν προμηθευτές εξαρτημάτων της Apple να κατασκευάζουν εξαρτήματα για μικρότερες συσκευές. Πολλές επίσης ήταν και οι φήμες που ήθελαν την Apple να σκέφτεται το ενδεχόμενο να βγάλει στην αγορά κάτι πιο οικονομικό από το γνωστό 10 ιντσών iPad, για τον λόγο ότι αφήνει το περιθώριο σε άλλες εταιρείες να νέμονται αυτό το κομμάτι της αγοράς.

Στα δικά μας "αυτιά" όμως, ένα 7ιντσο iPad mini, ακούγεται λίγο σαν ανέκδοτο. Για πολλούς λόγους. Όχι, δεν θα επικαλεστούμε τον μακαρίτη Steve Jobs. Θα σκεφτούμε ορθολογιστικά, όμως και θα σας πούμε πως αν κανείς κοιτάξει πίσω στην πορεία της Apple, ποτέ μα ποτέ δεν έκανε κάτι για να "κανιβαλίσει" μία σειρά προϊόντων της. Τόσο στην περίπτωση των iPad, όσο και την περίπτωση του iPhone πάντα λάνσαρε μία καινούρια σειρά, διατηρώντας την παραγωγή στις προηγούμενες εκδόσεις, χωρίς να έχει προχωρήσει σε μεγάλες μειώσεις τιμών. Επίσης, ποτέ η Apple δεν έχει λανσάρει προϊόντα που είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Εφόσον το iPad (σκέτο, 2 και νέο) πηγαίνει τόσο μα τόσο καλά, γιατί να βάλει ένα άλλο παράλληλο iPad σε mini έκδοση στην αγορά, μπερδεύοντας τους καταναλωτές της;

Θα μπορούσε να πει κανείς πως επιβάλλεται να προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση, δηλαδή την κυκλοφορία ενός mini iPad στις 7 ίντσες, γιατί το εγχείρημα της Amazon έδειξε πως υπάρχει ένα πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς εκεί και η Google ετοιμάζεται πυρετωδώς για να "δαγκώσει" το δικό της κομμάτι από την πίτα. Το ίδιο επιχείρημα υπάρχει, όμως, για να λειτουργήσει σαν αντένδειξη στο ενδεχόμενο να κυκλοφορήσει ένα πιο μικρό και πιο οικονομικό iPad. Η Apple συνηθίζει να δημιουργεί αγορές, να δημιουργεί ανάγκες, να δημιουργεί προϊόντα. Με ποια λογική λοιπόν να μπει σε μία έτοιμη αγορά, απλά για να ανταγωνιστεί κάποιες άλλες εταιρείες;

Πηγές: myphone.gr, computerworld.com,

Φώτο: appadvice

0 Comment