22 C
Athens
Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
More

    Google: με τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την εμπειρία στις online αγορές ρούχων

    Mια νέα λειτουργία εικονικής δοκιμής που χρησιμοποιεί δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη (Generative AI) ανακοίνωσε η Google. Πρόκειται για την ίδια τεχνολογία που υποστηρίζει μια νέα γενιά από chatbots και εργαλεία δημιουργίας εικόνων, που παρέχουν τη δυνατότητα να απεικονίζοντα τα ρούχα πάνω σε μια μεγάλη ποικιλία σωματότυπων.

    Με τη λειτουργία αυτή, οι αγοραστές μπορούν να δουν πώς ένα ρούχο θα κρέμεται, θα διπλώνει, θα κολλάει, θα τεντώνεται, θα τσαλακώνεται και θα σχηματίζει σκιές πάνω σε πολλά διαφορετικά μοντέλα, σε διάφορες πόζες.

    Η Google λανσάρει επίσης μια λειτουργία που βοηθά τους χρήστες να βρουν παρόμοια ρούχα σε διαφορετικά χρώματα, μοτίβα ή στυλ, από εμπόρους σε όλο το διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο οπτικής αντιστοίχισης που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη.

    Οι συγκεκριμένες προσπάθειες δείχνουν να αποτελούν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της Google να ενισχύσει τη μηχανή αναζήτησής της απέναντι στην απειλή ενός κύματος νέων εργαλείων με τεχνητή νοημοσύνη, στον απόηχο της viral επιτυχίας του ChatGPT.

    Είναι χαρακτηριστικό πως στο πρόσφατο συνέδριο προγραμματιστών της Google τον περασμένο μήνα, η εταιρεία αφιέρωσε περισσότερα από 90 λεπτά σε ανακοινώσεις σχετικές με την τεχνητή νοημοσύνη, ανάμεσά τους η επέκταση της πρόσβασης στο υπάρχον chatbot Bard και της εισαγωγής νέων δυνατοτήτων AI στο Google Search.

    Η Google δήλωσε ότι ανέπτυξε την εικονική δυνατότητα δοκιμής χρησιμοποιώντας πολλά ζεύγη εικόνων από περισσότερα από 80 μοντέλα που στέκονται ανφάς και προφίλ, μεγέθους XS έως XL, και με διαφορετικούς τόνους δέρματος, σωματότυπους και εθνική καταγωγή. Στη συνέχεια, το εργαλείο με τεχνητή νοημοσύνη έμαθε να ταιριάζει το σχήμα ορισμένων ρούχων σε αυτές τις θέσεις για να δημιουργήσει ρεαλιστικές εικόνες του ατόμου από όλες τις γωνίες.

    Η λειτουργία θα εγκαινιαστεί αρχικά με γυναικείες μπλούζες από μάρκες όπως οι Anthropology, Loft, H&M και Everlane. Η Google δήλωσε ότι στο μέλλον θα επεκταθεί και σε ανδρικά ρούχα, ενώ με την πάροδο του χρόνου το νέο εργαλείο θα γίνεται πιο ακριβές.

    Υπενθυμίζεται ότι και άλλες εταιρείες όπως η Shopify και η Instacart χρησιμοποιούν διάφορες  τεχνολογίες για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να λάβουν αποφάσεις ψωνίζοντας. Η Amazon πειραματίζεται με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για να συνοψίζει τα σχόλια των πελατών σχετικά με τα προϊόντα στον ιστότοπό της, προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος που χάνουν οι αγοραστές ψάχνοντας τις κριτικές πριν κάνουν μια αγορά. Και το eBay εγκαινίασε πρόσφατα ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους πωλητές να δημιουργήσουν περιγραφές στις λίστες προϊόντων.

    Διαβάστε επίσης: Amazon Web Services: ανακοίνωσε την διάθεση νέων εργαλείων για την υποστήριξη εφαρμογών Generative AI

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles