Η Google δοκιμάζει μια νέα δυνατότητα, το Quick View, που στοχεύει στη βιομηχανία των blog μαγειρικής, με σκοπό να κρατά τους χρήστες στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Για παράδειγμα, αναζητώντας “συνταγή για μπισκότα σοκολάτας”, εμφανίζεται ένα κουμπί “Γρήγορη Προβολή” σε μια συνταγή από το blog Preppy Kitchen, που επιτρέπει στους χρήστες να δουν τα υλικά, τις φωτογραφίες και τις οδηγίες χωρίς να φύγουν από τη Google. Η δυνατότητα αυτή αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το blog Search Engine Roundtable.
Η εκπρόσωπος της Google, Brianna Duff, δήλωσε ότι η εταιρεία συνεργάζεται με έναν περιορισμένο αριθμό δημιουργών για να διερευνήσει νέες εμπειρίες συνταγών, τονίζοντας πως η δυνατότητα βρίσκεται σε πρώιμο πειραματικό στάδιο και υπάρχουν συμφωνίες με τους συμμετέχοντες bloggers. Παρότι το Preppy Kitchen δεν σχολίασε το θέμα, η κίνηση αυτή της Google εντάσσεται στη γενικότερη τάση της να κρατά τους χρήστες στις υπηρεσίες της, χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται τις ιστοσελίδες.
Τα blogs μαγειρικής, που αναγκάζονται να γεμίζουν με προσωπικά κείμενα και ιστορίες για να πληρούν τα κριτήρια της Google, μπορεί να επηρεαστούν αρνητικά, καθώς η νέα δυνατότητα κάνει την επίσκεψη σε ιστότοπους περιττή. Η Google ήδη χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να συνθέτει απαντήσεις σε αναζητήσεις, μειώνοντας την ανάγκη για κύλιση στις ιστοσελίδες, κάτι που μπορεί να είναι προβληματικό όταν οι απαντήσεις είναι ανακριβείς.