BREAKING

Harman Kardon: Γιορτάζει 7 δεκαετίες ακουστικής υπεροχής

Η Harman Kardon γιορτάζει με υπερηφάνεια την 70ή επέτειο της, η πλούσια κληρονομιά της οποίας έχει καταστήσει το όνομά της συνώνυμο της ακουστικής και αισθητικής υπεροχής.

Τα τελευταία 70 χρόνια, η Harman Kardon έχει παντρέψει την κομψότητα με την πρακτικότητα, συνδυάζοντας τον όμορφο βραβευμένο σχεδιασμό με την πλούσια, πολυεπίπεδη ηχητική απόδοση, που προσθέτει βάθος και διάσταση σε κάθε στιγμή - μετατρέποντας το συνηθισμένο σε εξαιρετικό. Η ιστορία της Harman Kardon είναι επίσης μια ιστορία καινοτομίας αιχμής καθώς πολλές τεχνολογίες της Harman Kardon έχουν γίνει πρότυπα στη βιομηχανία ήχου.

Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ HARMAN KARDON

Η περιπέτεια της Harman Kardon ξεκίνησε το 1953, όταν ο Dr. Sidney Harman και ο Bernard Kardon ίδρυσαν τη δική τους εταιρεία με βάση το κοινό τους πάθος για τη μουσική και τις τέχνες, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας εντελώς νέας βιομηχανίας ήχου υψηλής πιστότητας. Το πρώτο τους προϊόν, το Harman Kardon Festival D1000, ήταν ο πρώτος AM/FM compact Hi-Fi δέκτης στον κόσμο. Για πρώτη φορά στην ιστορία, ο καταναλωτής είχε την δυνατότητα, στο σαλόνι του, να απολαμβάνει τις διάσημες ορχήστρες της εποχής. Ο μοναδικός συνδυασμός πρωτοποριακής τεχνολογίας και compact σχεδιασμού έκανε το Harman Kardon Festival D1000 άμεση επιτυχία, θέτοντας τις βάσεις για αυτό που θα μετατρεπόταν σε κληρονομιά, στην ανάπτυξη προϊόντων υψηλής ποιότητας, γνωστών για την απαράμιλλη απόδοση, την ευκολία χρήσης και τον κομψό industrial σχεδιασμό τους.

Το 1958, άλλη μια σημαντική ανακάλυψη επιτεύχθηκε με την παρουσίαση του πρώτου στερεοφωνικού δέκτη, του Harman Kardon Festival TA230. Ακολούθησε ένα χρόνο αργότερα ο Harman Kardon Citation II, ο πρώτος ενισχυτής λυχνίας με εξαιρετικά μεγάλο εύρος ζώνης στον κόσμο. Το 1970, παρουσιάστηκε το Harman Kardon CAD5, το οποίο ήταν το πρώτο κασετόφωνο Hi-Fi στον κόσμο, με δυνατότητα μείωσης θορύβου Dolby.

Το 1992, η μάρκα Harman Kardon έκανε το ντεμπούτο της με το σύστημα ήχου αυτοκινήτου στο Land Rover Range Rover, θέτοντας τα θεμέλια για μια πλούσια ιστορία συνεργασίας με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως οι BMW, Mini, Subaru, Volvo, Polestar, VW, Renault, συνεργασίες που συνεχίζονται με τεράστια επιτυχία, μέχρι και σήμερα.

ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ, ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟ DESIGN

Η Harman Kardon συνεχίζει να παρουσιάζει πρωτοποριακά προϊόντα που απογειώνουν περαιτέρω την εμπειρία ακρόασης, καθώς συνεχίζει να επηρεάζει τη μορφή του ήχου. Οι μηχανικοί ακουστικής της Harman Kardon αξιοποιούν τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, όπως η μείωση του θορύβου, ο ήχος surround και ο έλεγχος φωνής, ενώ δίνουν σχολαστική προσοχή στη σχεδιαστική λεπτομέρεια, κερδίζοντας στην πορεία εκατοντάδες βραβεία σχεδιασμού και τεχνολογίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται ένα βραβείο iF Design Award για τους δέκτες ψηφιακής διαδρομής και ένα βραβείο Industrial Design Excellence Gold Award για τα SoundSticks. Καρπός μιας εξαιρετικής συνεργασίας με τον σχεδιαστή του iMac, Jonathan Ive, τα SoundSticks όχι μόνο έλαβαν πολλαπλά βραβεία, αλλά προστέθηκαν και στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (MoMA) στη Νέα Υόρκη το 1999 για τον εξαιρετικό σχεδιασμό τους.

ΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Τα προϊόντα της Harman Kardon είχαν πάντα τη σπάνια ικανότητα να ξεχωρίζουν, τόσο ακουστικά όσο και αισθητικά. Το ενιαίο όραμα της σχεδιαστικής αριστείας βασίζεται σε τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα το στυλ-σήμα κατατεθέν της Harman Kardon: εμβληματικές σιλουέτες και κομψός σχεδιασμός, χρήση υλικών υψηλής ποιότητας, εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες και στοιχεία, καθώς και μινιμαλιστικές επιρροές. Όλα τα προϊόντα της Harman Kardon είναι σχεδιασμένα ως διαχρονικά κομμάτια που διεγείρουν τις αισθήσεις, τόσο μέσω της μοναδικής καλλιτεχνικής ομορφιάς τους όσο και μέσω του εκπληκτικού ήχου. Σήμερα, η μάρκα Harman Kardon κοιτάζει περήφανα πίσω σε επτά δεκαετίες πρωτοπορίας τόσο στον ήχο όσο και στον σχεδιασμό, με γνώμονα το ειλικρινές πάθος για τη μουσική.

Με βαθιά επιρροή στη βιομηχανία ήχου εδώ και 70 χρόνια, η αποστολή της Harman Kardon παραμένει αμετάβλητη: να αξιοποιήσει τη δύναμη της ομορφιάς και της τεχνολογίας, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να εξερευνούν και να απολαμβάνουν καλύτερα το πάθος τους για τη μουσική και την ψυχαγωγία.

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)