To Honor 9, κορυφαία πρόταση του sub-brand της Huawei, ανακοινώθηκε στα μέσα Ιουνίου στην Κίνα και λίγο αργότερα και στην Ευρώπη. Τώρα, 28 ημέρες μετά το ξεκίνημα των πωλήσεων του, ο CEO του sub-brand ανακοινώνει ότι η συσκευή κατάφερε να ξεπεράσει το όριο του 1 εκατομμυρίου πωλήσεων.
Ο Zhao Ming είναι πολύ ικανοποιημένος από αυτό το επίτευγμα, ωστόσο, καθώς φαίνεται ότι δεν αναμενόταν τόσο αυξημένα νούμερα, υπάρχουν προβλήματα αυτή τη στιγμή σχετικά με τη διαθεσιμότητά του Honor 9 από τη Huawei.
0 Comment