16.8 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
More

    Η Huawei (Consumers Group) ανακοινώνει τις επιδόσεις του Γ’ Τριμήνου 2015

    [Δ.Τ.] Το Huawei Consumer Business Group (BG) ανακοίνωσε πρόσφατα τα αποτελέσματα των επιδόσεων του για το Γ’ Τρίμηνο του 2015, αναφέροντας σταθερή πρόοδο στις αποστολές smartphones, με τις mid-to-high end συσκευές να αποτελούν το 33% των αποστολών, σημειώνοντας 7% αύξηση σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.

    Huawei-Mate-S

    Οι συνολικές αποστολές smartphones από τη Huawei για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2015, έφτασαν τα 27,4 εκατομμύρια τεμάχια, αντιπροσωπεύοντας μια ετήσια αύξηση της τάξεως του 63%, ενώ οι συνολικές, ετήσιες αποστολές της βιομηχανίας smartphones για το 2015 αναμένεται να αυξηθούν μόλις κατά 9.3% [1]. «Τα αποτελέσματα αυτού του τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα την επιτυχία της αναπτυξιακής στρατηγικής μας,» δήλωσε ο Richard Yu, CEO του Huawei Consumer BG, και συνέχισε «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την αξιοσημείωτη ανάπτυξή μας σε αγορές εκτός Κίνας και την αυξημένη ζήτηση για τις midtohigh end συσκευές μας. Κινούμενοι σε αυτούς τους ρυθμούς, είμαστε βέβαιοι πως μπορούμε να αγγίξουμε τον στόχο μας για αποστολή 100 εκατομμύριων smartphones μέχρι το τέλος της χρονιάς». Παράλληλα, οι αποστολές smartphones της Huawei στην Ευρώπη και σε περιοχές σε Μέση Ανατολή & Αφρική αυξήθηκαν κατά 98% και 70%, αντιστοίχως, μέσα σε ένα έτος. Η ίδια επιχειρησιακή μονάδα του Ομίλου σημείωσε σημαντική επιτυχία και στην Κίνα, κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με μια ετήσια αύξηση αποστολών της τάξεως του 81%.

    Huawei Ascend 7

    Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα της Huawei για τις mid-to-high end συσκευές, προσμετρώντας κάθε συσκευή που πωλείται για περισσότερο από 2.000 RMB, δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον σχετικά με αυτές τις συσκευές. Από την ημέρα επίσημης κυκλοφορίας τους, οι αποστολές της εταιρείας για τις κορυφαίες συσκευές της Mate 7, P7 και P8 άγγιξαν τα 6.5, 7.5 και 4 εκατομμύρια τεμάχια, αντιστοίχως. Το Huawei Mate S, η ναυαρχίδα της εταιρείας που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2015, διατέθηκε σταδιακά σε περισσότερες από 48 χώρες σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων της Κίνας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας κτλ. Η κυκλοφορία της Rose Gold έκδοσης του Mate S έδωσε τη δυνατότητα στο Huawei Consumer BG να εδραιώσει περαιτέρω την αναγνωρισιμότητα του brand στη συνείδηση του γυναικείου κοινού, διεθνώς.

    Huawei P7

    Η ζήτηση για τα mid-to-high end smartphones της Huawei είναι ιδιαίτερα αυξημένη στην Ευρώπη, όπου οι συσκευές της εταιρείας διατηρούν το 12,4% της συνολικής Ισπανικής αγοράς smartphones, ενώ το μερίδιό της στην ίδια αγορά για high end συσκευές της τάξεως των 400-500 ευρώ φτάνει το 45,7%. Επίσης, η Huawei σημείωσε σημαντική επιτυχία στην Ιταλία, όπου διατηρεί το 10,9% της συνολικής αγοράς και το 27,9% της αγοράς high-end. Όσον αφορά στην παγκόσμια δυναμική της Huawei, μια πρόσφατη έρευνα του GFK έδειξε πως η εταιρεία κατάφερε να διατηρηθεί ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές smartphones διεθνώς, για την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου του τρέχοντος έτους, με μερίδιο αγοράς 9,5%.

    p8-h1

    Στα κεντρικά της, η Huawei εξακολουθεί να ηγείται της Κινεζικής αγοράς από τον Σεπτέμβριο του 2015 με μερίδιο αγοράς 15,2%. Επίσης, η Huawei βρίσκεται ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές smartphones σε Αυστραλία, Βέλγιο, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ελβετία και Νέα Ζηλανδία. Επιπλέον, τον Οκτώβριο του 2015, η Huawei συμπεριλήφθηκε στην λίστα Interbrand’s Top 100 Best Global Brand για το 2015, λαμβάνοντας την 88η θέση στην κατάταξη. Η βράβευση είναι η εξέλιξη του περσινής διάκρισης της εταιρείας, αφού το 2014 αποτέλεσε την πρώτη κινέζικη εταιρεία που συμπεριλήφθηκε στην συγκεκριμένη λίστα. [2]

    [1] Trendforce, Οκτώβριος 2015: http://press.trendforce.com/press/20151014-2094.html

    [2] Interbrand’s Top 100 Best Global Brands list 2015: http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2015/ranking/

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    1 ΣΧΟΛΙΟ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles