BREAKING

0

Η Cellularline γίνεται 30 ετών και φέρνει την επανάσταση στο μέλλον

Η Cellularline S.p.A, ιδρυθείσα το 1990 ως μία εταιρία διανομής των πρώτων μοντέλων κινητών τηλεφώνων και με σημερινή παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες, γιορτάζει φέτος τα 30ά της γενέθλια.

Τριάντα χρόνια ιστορίας, ανάπτυξης και συνεχών επιτυχιών έκαναν την Cellularline ηγέτη στην έρευνα, ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία τεχνολογικών αξεσουάρ για smartphones και tablets. Ήταν μια επιτυχημένη πορεία που τον Ιούλιο του 2019 οδήγησε την Cellularline στον τομέα STAR της ηλεκτρονικής αγοράς μετοχών (MTA) στο Ιταλικό χρηματιστήριο.

Τα προηγούμενα χρόνια, η εταιρία έκανε σημαντικά βήματα όσον αφορά την ανάπτυξη και τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου των εμπορικών της σημάτων. Τώρα, για τα 30ά της γενέθλια, παρουσιάζει στην αγορά ένα φιλόδοξο σχέδιο στρατηγικής επανατοποθέτησης και μίγματος marketing, ανανεώνοντας το κύριο Brand της: την Cellularline.

Από το Smartphone στο Smartlife: αυτή είναι η νέα φιλοσοφία που υπογραμμίζει το έργο και αγκαλιάζει το εμπορικό σήμα και όλα τα διακριτικά χαρακτηριστικά της. Η Cellularline συνεχίζει να εξειδικεύεται στη διάθεση ολοκληρωμένων λύσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες μιας αγοράς που συνεχώς μεταβάλλεται καθώς και στις επιθυμίες των τελικών χρηστών που γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί, έξυπνοι και αναζητούν πάντα προϊόντα υψηλής απόδοσης

Η Cellularline βρίσκεται ολοένα και περισσότερο δίπλα στους καταναλωτές προσφέροντάς τους συγκεκριμένες και καινοτόμες λύσεις ικανές να διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και να τους συνδέσουν με την λεγόμενη “smartlife” που επηρεάζει όλο και περισσότερους τομείς της σύγχρονης ζωής.

Καθώς οι άνθρωποι και η αγορά αλλάζουν, η εξέλιξη είναι απαραίτητη προκειμένου η Cellularline να συμβαδίσει με τις εξελίξεις και να παραμείνει ηγέτης. Οι ιδιότητες που χαρακτηρίζουν την Cellularline είναι η λειτουργικότητα, η αξιοπιστία, η ασφάλεια και η διαφάνεια. Είμαστε γνωστοί για τα χρήσιμα και μοναδικά υψηλής τεχνολογίας προϊόντα μας, τα οποία βελτιώνουν και διευκολύνουν την καθημερινή χρήση των τεχνολογικών συσκευών. Θέλουμε να γίνουμε επίσης γνωστοί για την ικανότητά μας να εξειδικεύουμε ακόμα περισσότερο την προσφορά μας ώστε να ικανοποιούμε τις ανάγκες αυτών που επιλέγουν τα προϊόντα μας. Τα πρώτα 30 χρόνια πέρασαν, τώρα είμαστε έτοιμοι να γράψουμε το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Cellularline”, σχολιάζει ο Alessio Lasagni, Marketing & Digital Director of Cellularline.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ: ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ, ΝΕΑ ΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΟΠΟΙΗΣΗ 

Τα νέα γραφικά  που σχεδιάστηκαν για την Cellularline τονίζουν το “(R)EVOLUTION” και δεν αφαιρούν τίποτα από την ταυτότητα του Brand. Διατηρούν έναν δυνατό σύνδεσμο με το παρελθόν ενώ παράλληλα φέρνουν μια νέα πνοή στην εκπροσώπηση και brand awareness της Cellularline. Η μοναδικότητα, η εμβληματικότητα και η αναγνωρισιμότητα,  προσαρμόζουν το νέο λογότυπο στις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων της Cellularline. Η νέα κατηγοριοποίηση των προϊόντων βασίστηκε σε έρευνα αγοράς και στην επακόλουθη αναγνώριση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες προσεγγίζουν τον τομέα των αξεσουάρ και κάθε υποκατηγορία του.    

Κάθε κατηγορία έχει τη δική της ονομασία και έναν συγκεκριμένο κωδικό χρώματος, που κάνει το προϊόν πιο ελκυστικό και βοηθάει τον καταναλωτή να πλοηγηθεί στην γκάμα προϊόντων της Cellularline και να βρει εύκολα το προϊόν που επιθυμεί. Επίσης, η νέα οπτική ταυτότητα των συσκευασιών αλλάζει, προσαρμόζοντας χρώματα σε κάθε προϊοντική κατηγορία και περιγράφοντας τις τεχνικές πληροφορίες με χρήση συμβόλων.

ΕΝΑ ΝΕΟ ΒΗΜΑ:  ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

Η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και η φροντίδα για τις επόμενες γενιές αποτελούν βασικές δεσμεύσεις της διαδικασίας ανάπτυξης και καινοτομίας της Cellularline και είναι επίσης συμβατές με το DNA που οδηγεί την εταιρία.

Η Cellularline εστιάζει στην αειφορία, πράγμα που υποδεικνύεται στην φιλοσοφία του (R)EVOLUTION από τους παρακάτω νεωτερισμούς που αφορούν:

  1. Υλικά συσκευασίας:
    1. Όλο το χαρτί που χρησιμοποιείται για την παραγωγή των συσκευασιών θα είναι πιστοποιημένο από το Forest Stewardship Council (FSC), διασφαλίζοντας την συμβολή μας σε μια πιο υπεύθυνη διαχείριση των δασών
    2. Το μελάνι που χρησιμοποιείται στην εκτύπωση των συσκευασιών θα είναι κατασκευασμένο 100% από σόγια, μειώνοντας σημαντικά τη χρήση υλικών που έχουν ως βάση το πετρέλαιο.
  2. Σημαντική μείωση της χρήσης πλαστικών μέσα και έξω από τις συσκευασίες (εξωτερική συσκευασία)).

Όσον αφορά τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, η Cellularline Group θα κοινοποιεί σταδιακά και έγκαιρα την πρόοδο που θα επιτευχθεί από το 2020 και μετά, σύμφωνα με τις ηθικές αρχές και τις τεχνικές δυνατότητες

Η καινοτομία και η εξέλιξη δεν σταματούν ποτέ και το στρατηγικό όραμα της Cellularline είναι πάντα επικεντρωμένο στο μέλλον. Το να είναι κανείς ηγέτης δεν σημαίνει μόνο να διασφαλίζει την υπεροχή στους τομείς της ποιότητας, του σχεδιασμού και της καινοτομίας, αλλά επίσης σημαίνει να χτίζει το δικό του σύστημα αξιών τοποθετώντας τους καταναλωτές και το περιβάλλον στην καρδιά του τρόπου με τον οποίο δουλεύει η εταιρία.

The (R)EVOLUTION has begun. Are you ready for the future?

0 Comment