BREAKING

0

Η διαφήμιση της χρονιάς: Δες το εμπνευσμένο σποτ της Guardian και ξέχνα όσα γνώριζες για τα... "τρία γουρουνάκια"

Η Guardian, σε μία ολόφρεσκη καμπάνια, προωθεί τη νέα της "ανοικτή προσέγγιση" στη δημοσιογραφία ("open journalism"), μέσα από ένα εξαιρετικό video, που έχει τύχει φοβερής απήχησης από χθες που έκανε την πρεμιέρα του στο Youtube, αλλά και τους τηλεοπτικούς δέκτες στην Αγγλία.

Θέλοντας να δείξει το πόσο έχει αλλάξει σήμερα η δημοσιογραφία -με τον αναγνώστη να διαδραματίζει εξίσου σημαντικό ρόλο με το δημοσιογράφο που ασχολείται με την είδηση, αλλά και το Διαδίκτυο να παίζει ίσως και μεγαλύτερο ρόλο από το "χαρτί"- παρουσιάζει ένα γνωστό μας παραμύθι, τα τρία γουρουνάκια και τον κακό λύκο, όπως θα εξελισσόταν σήμερα με την έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία που διαθέτουμε. Το video ακολουθεί τη γνωστή "ιστορία" στη σημερινή εποχή, ξεκινώντας από το κλασικό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας και φτάνοντας στο σχολιασμό της από τα κοινωνικά δίκτυα, τα blogs ή τα διάφορα fora, με την κατάληξη να αποτελεί ένα απροσδόκητο συμπέρασμα που ανατρέπει όσα  γνωρίζαμε έως τώρα για το story. Ο λύκος είναι τελικά... αθώος κι, αν δεις την καμπάνια, θα διαπιστώσεις γιατί.

Δες το εξαιρετικό video της Guardian, που αποτελεί και την πρώτη τηλεοπτική καμπάνια της εφημερίδας μετά από 25 ολόκληρα χρόνια

0 Comment