Τι μπορεί να περιλαμβάνει μία καμπάνια για την “πραγματική ομορφιά”. Στην περίπτωση της Dove και της διαφημιστικής της εταιρείας στον Καναδά κάτι πολύ έξυπνο… Ένα “Photoshop Action” που όμως δεν έκανε αυτό που υποσχόταν, αλλά περνούσε ένα διαφορετικό μήνυμα.
Ένα “action” πραγματικός “δούρειος ίππος” για το δημοφιλές πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας, το οποίο στην πραγματικότητα… αφαιρεί το ρετούς που έχει γίνει σε μία φωτογραφία, έχοντας ως στόχο να επιστρέψει το μοντέλο που απεικονίζεται σ’ αυτήν στην αρχική φυσική του κατάσταση.
Κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο ως ένα φίλτρο “ομορφιάς”, το οποίο, όταν εφαρμοστεί, προσθέτει αυτόματα λάμψη στο δέρμα ενός ατόμου που απεικονίζεται σε μία φωτογραφία. Υπήρχε, μάλιστα, και προεπισκόπηση του αποτελέσματος, ώστε να πειστούν κάποιοι να κατεβάσουν το δωρεάν φίλτρο, ειδικότερα όσοι ασχολούνται με το ρετουσάρισμα φωτογραφιών.
Αυτούς, όμως, που το κατέβασαν τους περίμενε μία έκπληξη… το “action” όχι μόνο αναιρούσε όλες τις προσαρμογές που είχε κάνει κάποιος σε μία φωτογραφία, αλλά ερχόταν με το μήνυμα “μη χειραγωγείτε τις αντιλήψεις μας για την πραγματική ομορφιά”.
Το όλο action, μέρος της καμπάνιας της Dove για την “πραγματική” ομορφιά, αποτελεί πραγματικά έναν πολύ έξυπνο τρόπο viral διαφημιστικού, περνώντας τα μηνύματά του. Δε συμφωνείτε;
Πηγή: Pocket Lint
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.