Η πρόσφατη κυκλοφορία της Meizu, το M6s, είναι μία οικονομική πρόταση που έχει αρκετό ενδιαφέρον, διαθέτοντας full-screen design και ικανοποιητικά για την κατηγορία της specs. Η κινεζική εταιρεία διαφημίζει, ήδη, τη νέα της πρόταση στο Πεκίνο και, μάλιστα, έχει επιλέξει ένα ιδιαίτερο billboard σε μία στάση λεωφορείων στην πόλη. Τι το ξεχωριστό έχει; Έχει μέσα 200 πραγματικά Meizu M6s. Ή τουλάχιστον …είχε καθώς κάποια από αυτά εκλάπησαν.
Η ιδέα ήταν πρωτοποριακή, όμως κάποιοι περαστικοί δεν αντιστάθηκαν και …έσπασαν το γυαλί του outdoor, κλέβοντας κάποιες από τις συσκευές, όπως βλέπουμε και στη φωτογραφία.
Την …σχετική αποκάλυψη έκανε ο VP της Meizu, Li Nan, στο Weibo και εκείνο που δε γνωρίζουμε είναι αν θα ξανασκεφτεί μία τέτοια ιδέα για διαφήμιση η κινεζική εταιρεία.